Ben ook benieuwd, dit zijn toch wel de wedstrijden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg benieuwd vanavond, hopelijk een goede uitgangspositie neer zetten voor de return
Dortmund won gewoon de poule waarin ze zaten met o.a. PSG en AC Milan, die knakkers kunnen ook echt wel wat. Ze zijn dan ook gewoon zwaar favoriet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:38 schreef tompsv18 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Borussia Dortmund: Kobel; Ryerson, Hummels, Schlotterbeck, Maatsen; Can, Sabitzer; Malen, Reus, Sancho; Füllkrug.
Qua namen is het toch wel vrij indrukwekkend wat ze op kunnen stellen. En dan zitten spelers als Sule, Brandt en Moukoko nog op de bank.
Vrij indrukwekkendquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:38 schreef tompsv18 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Borussia Dortmund: Kobel; Ryerson, Hummels, Schlotterbeck, Maatsen; Can, Sabitzer; Malen, Reus, Sancho; Füllkrug.
Qua namen is het toch wel vrij indrukwekkend wat ze op kunnen stellen. En dan zitten spelers als Sule, Brandt en Moukoko nog op de bank.
Jij overschat PSV behoorlijk (goh). Zou enorm knap zijn als ze vanavond winnen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vrij indrukwekkendhou toch op met dat indekken man... PSV is verplicht om in eigen huis van BvB te winnen.
Heb Dortmund een aantal keer zien spelen dit seizoen en vond het maar een matig (voetballend) elftal.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij overschat PSV behoorlijk (goh). Zou enorm knap zijn als ze vanavond winnen.
PSV heeft tegen matige teams als Lens en Sevilla (tegen 10 man was je er uit ‘gewoon’ af gegaan) nu ook geen geweldige indruk gemaakt. En Dortmund is wel een slag beter dan dat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb Dortmund een aantal keer zien spelen dit seizoen en vond het maar een matig (voetballend) elftal.
Als je de counters onschadelijk weet te maken moet PSV dit gewoon kunnen winnen. Niet groter maken dan dat ze zijn dat soort clubs... alleen tegen City,Real en tegen een Arsenal op volle ben je kansloos over 2 wedstrijden.
2-0
2x Luukinho
Helemaal mee eens. Ik verwacht een doelpuntrijke wedstrijd, want bij beide teams is de verdediging het minste punt. PSV gaat een paar keer gepakt worden in de counter, terwijl Dortmund bij standaardsituaties vrij zwak schijnt te zijn. 2-2 voorspel ik. 3-2 hoop ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:38 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft tegen matige teams als Lens en Sevilla (tegen 10 man was je er uit ‘gewoon’ af gegaan) nu ook geen geweldige indruk gemaakt. En Dortmund is wel een slag beter dan dat.
PSV maakt best een kansje hoor, maar hier loop je echt niet even over heen. Zo goed is PSV ook weer niet.
Dortmund had voor de winterstop een paar rotwedstrijden. Het is eigenlijk pas weer gaan lopen toen Maatsen en Sancho erbij kwamen. Daarvoor waren ze via Brandt en Füllkrug wel gevaarlijk, Malen schoot toen te vaak recht op de keeper, zijn specialiteit. Daar lijkt hij mee gestopt sinds de winterstop. Het ging eigenlijk heel goed tot afgelopen zondag tegen Wolfsburg, waar Bynoe Gittens en Malen uitvielen. Wolfsburg heeft een paar flinke gelegenheden laten liggen en ik hoop dat Bosz die wedstrijd goed teruggekeken heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het verbaast me nog steeds hoeveel mensen het een 50/50 vinden, of PSV zelfs als favoriet bestempelen. Ook al is PSV dit jaar bijzonder goed en heeft Dortmund - voor wat het waard is - een “iets minder jaar”, Dortmund is toch gewoon flink favoriet? Zelfs vanavond.
Heb er wel zin in overigens, hopelijk gaat Bosz het aandurven met Schouten achterin. Dat betekent wel dat Lozano vanaf links opgesteld moet worden maar dat moet dan maar. God wat missen we Lang.
De odds zijn flink in het voordeel van psv.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij overschat PSV behoorlijk (goh). Zou enorm knap zijn als ze vanavond winnen.
Volgens Rikkert lijkt dit te gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het verbaast me nog steeds hoeveel mensen het een 50/50 vinden, of PSV zelfs als favoriet bestempelen. Ook al is PSV dit jaar bijzonder goed en heeft Dortmund - voor wat het waard is - een “iets minder jaar”, Dortmund is toch gewoon flink favoriet? Zelfs vanavond.
Heb er wel zin in overigens, hopelijk gaat Bosz het aandurven met Schouten achterin. Dat betekent wel dat Lozano vanaf links opgesteld moet worden maar dat moet dan maar. God wat missen we Lang.
Heerlijk middenveld.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:44 schreef tja77 het volgende:
Dit zijn de XI
Benitez
Teze Schouten Boscagli Dest
Veerman Tillman Saibari
Bakayoko De Jong Lozano
Dan verlies je nog. Al weet ik niet hoe je 3/4 goal maaktquote:
Je mag blij zijn als je de schade tot 1-1 kan beperken, zeker met deze scheids. Want Dortmund mag naar hartelust schoppen.quote:
5-1 noteer maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je de schade tot 1-1 kan beperken, zeker met deze scheids. Want Dortmund mag naar hartelust schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |