Geen bezwaar hoor maar dit soort risicowedstrijden zijn altijd op zondagmiddag.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is toch lekker man, pilsje er bij, beentjes omhoog en gaan
Ja sneu. Daarom juichen we voor PSV.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Blijkbaar moet de man met de microfoon beschermd worden door de mods
Mag niet zeggen dat die microfoon pipo in de gracht moet liggen.quote:
Wat? De nummer 1 tegen een laagvlieger?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen bezwaar hoor maar dit soort risicowedstrijden zijn altijd op zondagmiddag.
Hé wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mag niet zeggen dat die microfoon pipo in de gracht moet liggen.
Je doet maar gewoon normaalquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Blijkbaar moet de man met de microfoon beschermd worden door de mods
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat? De nummer 1 tegen een laagvlieger?
Is vanwege feyenoord. Ze wilde geen 2 risicowedstrijden op de zondag blijkbaar. Zoiets stond deze week in de krant.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik iemand FC Eindhoven een onsympathieke club zie noemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef Wotte het volgende:
Ik heb me toch zo'n tiefus hekel aan PSV. Geen idee waardoor. FC Eindhoven is ook al geen sympathieke club.
Op vrijdagavond zit het vol met Ajax supporters in het Jan Louwers stadion.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef Wotte het volgende:
Ik heb me toch zo'n tiefus hekel aan PSV. Geen idee waardoor. FC Eindhoven is ook al geen sympathieke club.
A10 all over again.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is vanwege feyenoord. Ze wilde geen 2 risicowedstrijden op de zondag blijkbaar. Zoiets stond deze week in de krant.
Dat is inderdaad echt het toonbeeld van fatsoen die club.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik iemand FC Eindhoven een onsympathieke club zie noemen.
uberhaupt fc Eindhoven vermelden. Nobuddie clubje toch.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik iemand FC Eindhoven een onsympathieke club zie noemen.
Broodje beenham halen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Eerste "supporters" verlaten alweer het stadion.
Ik heb het idee dat zij het niet geheel eens is met je gedrag, maar ik kan het fout hebben natuurlijk.quote:
wel lekker eten altijd daar in de Arena. Bij PSV kan je net aan een doritos of lauwe kroket halen of een zakje m&m's,quote:
En je had niet 2 seconden kunnen wachten met posten?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee man, ben aan het stoken.
Oh, bedankt voor de opheldering maat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zij het niet geheel eens is met je gedrag, maar ik kan het fout hebben natuurlijk.
Waardeloos ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
wel lekker eten altijd daar in de Arena. Bij PSV kan je net aan een doritos of lauwe kroket halen of een zakje m&m's,
Flesje Amstel?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef R-woud93 het volgende:
De Ajax obsessie van user @:zipportal speelt weer eens op.
Of jij iets sneller?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En je had niet 2 seconden kunnen wachten met posten?
Welkomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook(stond even onder de douche nadat ik een uurtje had gesport)
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook(stond even onder de douche nadat ik een uurtje had gesport)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |