Geen bezwaar hoor maar dit soort risicowedstrijden zijn altijd op zondagmiddag.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is toch lekker man, pilsje er bij, beentjes omhoog en gaan
Ja sneu. Daarom juichen we voor PSV.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Blijkbaar moet de man met de microfoon beschermd worden door de mods
Mag niet zeggen dat die microfoon pipo in de gracht moet liggen.quote:
Wat? De nummer 1 tegen een laagvlieger?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen bezwaar hoor maar dit soort risicowedstrijden zijn altijd op zondagmiddag.
Hé wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mag niet zeggen dat die microfoon pipo in de gracht moet liggen.
Je doet maar gewoon normaalquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Blijkbaar moet de man met de microfoon beschermd worden door de mods
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat? De nummer 1 tegen een laagvlieger?
Is vanwege feyenoord. Ze wilde geen 2 risicowedstrijden op de zondag blijkbaar. Zoiets stond deze week in de krant.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik iemand FC Eindhoven een onsympathieke club zie noemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef Wotte het volgende:
Ik heb me toch zo'n tiefus hekel aan PSV. Geen idee waardoor. FC Eindhoven is ook al geen sympathieke club.
Op vrijdagavond zit het vol met Ajax supporters in het Jan Louwers stadion.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef Wotte het volgende:
Ik heb me toch zo'n tiefus hekel aan PSV. Geen idee waardoor. FC Eindhoven is ook al geen sympathieke club.
A10 all over again.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is vanwege feyenoord. Ze wilde geen 2 risicowedstrijden op de zondag blijkbaar. Zoiets stond deze week in de krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |