Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb net het eten op en een ijsje met slagroom toe.
Even uitbuiken en dan straks weer koffie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg je daar last van?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:51 schreef Speklap3000 het volgende:
Na 12:00 drink ik geen koffie meer.
Ik drink wel cafiene vrij he dus heb daar geen last vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar krijg ik last van als ik wil slapen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je daar last van?
Ik drink wel cafiene vrij he dus heb daar geen last van
Na 12 stap ik over op thee.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
@Paul moest je van Henk een dikke smakkerd geven. En je hoefde je over hem geen zorgen te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2024 18:00:39 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HEET JE VRIEND HENKquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
@:Paul moest je van Henk een dikke smakkerd geven. En je hoefde je over hem geen zorgen te maken![]()
[ afbeelding ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O, blijft dat zo lang doorwerken bij jou.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar krijg ik last van als ik wil slapen.
Na 12 stap ik over op thee.
Maar in thee zit toch ook cafiene heb ik mij laten vertellen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In zwarte thee ja. Maar niet in kruidentheequote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, blijft dat zo lang doorwerken bij jou.
Maar in thee zit toch ook cafiene heb ik mij laten vertellen?
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja, kan hij ook niets aan doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zo. Heb niet zoveel verstand van thee, vind het niet te drinken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
In zwarte thee ja. Maar niet in kruidentheeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs het beestje maar een naam heeft.quote:
Of je nu Paul, Henk of Pietje heetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeten ze fietsen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:56 schreef mario390 het volgende:
van ned. amstelbier challenge in brasil
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar gaat niks
verder oudeste fiets
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: