quote:Op zondag 4 februari 2024 08:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee helaas niet. Nouchka ging even de verschillende stoelen in de woonkamer uitproberen en ik dacht dat ik in de cos zat![]()
Goedemorgen Dot
Met veel kabaal binnengekomen gisterenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]O dat kan gebeuren is ook niet erg. Zijn ze al in het huis dan? Ik zet net de laptop aan nog niet terug gelezen of streams aan
O ik heb na de live de streams uitgedaan, de nieuwe nog even in hun bewoners topic gezet en toen gaan slapenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Met veel kabaal binnengekomen gisteren
Goedemorgen Fruitquote:Op zondag 4 februari 2024 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
Hier kunnen de Nederlandse boertjes van leren.Ipv autobanden en asbest in de fik steken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 februari 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij begint al aardig te slijten die zweep hoor.
Goedemorgen...quote:Op zondag 4 februari 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij begint al aardig te slijten die zweep hoor.
Dank u dank u. Ben voor nu te laat mijn zweepje heb de bezem er maar bij gepakt voor vannachtquote:Op zondag 4 februari 2024 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Ik gooi effe een nieuwe naar binnen, we kunnen niet zonder Dot met haar zweepie...
Ooh dat heb ik niet meegekregen, ik was er maar half gisterenavond... dus jij bent al druk geweest, niet fijn..quote:Op zondag 4 februari 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u dank u. Ben voor nu te laat mijn zweepje heb de bezem er maar bij gepakt voor vannacht![]()
Ben ik een keertje later zijn er een stuk of 4 topics met veul offtopic en persoonlijke dingen
IK ben eigenlijk gelijk naar de live gestopt met kijken. En de laptop en ipad uit gezet nadat ik de nieuwe topics van de bewoners had aangemaakt en de update had bij gewerkt.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik niet meegekregen, ik was er maar half gisterenavond... dus jij bent al druk geweest, niet fijn..![]()
Nou hier vooruit een reserve zweepje...
goedemorgen heer aloa.quote:
Lolquote:
Hé hé...ze zien er weer goed uitquote:Op zondag 4 februari 2024 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
goedemorgen heer aloa.
[ afbeelding ]
🤣quote:
Moi Lovy.quote:
Hej Aloaquote:
Heb ik gisteren al gedaan..quote:Op zondag 4 februari 2024 10:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat wel verder.
Zo ff inkopen doen bij de Jumbo.
Ah nou gelukkig is de supermarkt op zondag ook openquote:Op zondag 4 februari 2024 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook, maar het een en ander vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |