wel toch maar is egalquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daar is de COS niet voor, daar gaat het over de streams en niet over een welllis nietes spelletje
Gapen heeft niets met anaal te maken.
Ben ik met je eens... ik zou knetter worden alleen in dat hok...1 dag oké en wat heeft het voor nut... hij is genomineerd nou hup terug het huis in, heeft hij tenminste nog een paar leuke dagen ipv gefrustreerd in dat hok zitten..quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt onmenselijk wat ze doen
Ja, echt he. Ik snap de toegevoegde waarde niet zoquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens... ik zou knetter worden alleen in dat hok...1 dag oké en wat heeft het voor nut... hij is genomineerd nou hup terug het huis in, heeft hij tenminste nog een paar leuke dagen ipv gefrustreerd in dat hok zitten..
Het punt is dat je maar door blijft gaan en door blijft gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel toch maar is egal
over gapen had het om 0:30
in de cos
Ik ook niet en straks moeten de genomineerden er naartoe, slaat toch ook als een tang op een varken.. wat voegt dat toe...quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, echt he. Ik snap de toegevoegde waarde niet zo
Vermoedelijk om de andere inwoners van slag te maken, zo van he genomineerd en ze moeten gelijk naar huis Hoe gaat dat dan zaterdag, worden er nog meer genomineerd ( ik vul maar wat in he)quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet en straks moeten de genomineerden er naartoe, slaat toch ook als een tang op een varken.. wat voegt dat toe...
Er zijn waarschijnlijk 2 genomineerden dan moet er sowieso een bed bij... ik denk 1 genomineerde vandaag en dan morgen 1 genomineerde... ik lul ook maar wat hoor haha..quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoedelijk om de andere inwoners van slag te maken, zo van he genomineerd en ze moeten gelijk naar huis Hoe gaat dat dan zaterdag, worden er nog meer genomineerd ( ik vul maar wat in he)
Het blijft gissen en gokken. Ik neem aan dat we het moment niet mogen ziequote:Op donderdag 8 februari 2024 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk 2 genomineerden dan moet er sowieso een bed bij... ik denk 1 genomineerde vandaag en dan morgen 1 genomineerde... ik lul ook maar wat hoor haha..
Ja joh we zien het allemaal wel of niet...quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het blijft gissen en gokken. Ik neem aan dat we het moment niet mogen zie
@Tubbir : Aan je reactie te lezen heb jij amper iets gelezen op dit forum. Die bewoners moeten ook weten dat ze door aan dit programma mee te doen, wel wat bagger over zich heen kunnen krijgen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Tubbir het volgende:
[..]
Realiseer je dat die mensen dit later mogelijk te zien krijgen?
Wat voor een griezel moet je zijn om zulke dingen te posten.
Daarom, we kunnen er toch niets aan veranderenquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja joh we zien het allemaal wel of niet...
quote:
Mag pas na de liveshow.quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Ligt gevoeligquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:17 schreef marky het volgende:
[..]
Koetervlaams dan he. Kijk uit met vlamingen en walen doorelkaar halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |