Rijkswaterstaat is toch ook de eigenaar van de snelwegen en verantwoordelijk voor de veiligheid op, en de (goede) staat van de snelwegen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Naar ik meen zijn die cameras van RWS en kunnen niet voor dat soort doeleinden worden gebruikt.
Zo protesteren in Duitsland, Frankrijk, Belgie en weet ik waar nog meer tegen de EU dus dat is allemaal toevallig?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:15 schreef AgLarrr het volgende:
Weten we al of de FDF indirect Russisch geld ontvangt? Putin zal sowieso blij zijn en mogelijk zelfs trots op ze zijn. Zo vlak voor de EU verkiezingen lekker de boel op stelten, 'toevallig' rondom de stemming van een historisch hulppakket aan UA.
Want?quote:En het is hoe dan ook tijd om die frontman van FDF vast te zetten.
Goed punt, maar als jij als automobilist op een onbekend voorwerp rijdt, zonder aanwijsbare herkomst, ben je ook het haasje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat is toch ook de eigenaar van de snelwegen en verantwoordelijk voor de veiligheid op, en de (goede) staat van de snelwegen?
Hoezo zouden ze hun eigen camera's niet mogen gebruiken om te achterhalen wie verantwoordelijk zijn voor het beschadigen van hun eigendommen?
Er zijn hier genoeg zwakzinnigen die hen met geld ondersteunen. Wat mij betreft nemen ze die trekkers van die brandstichters allemaal in beslag, ze kunnen daar duidelijk niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:15 schreef AgLarrr het volgende:
Weten we al of de FDF indirect Russisch geld ontvangt? Putin zal sowieso blij zijn en mogelijk zelfs trots op ze zijn. Zo vlak voor de EU verkiezingen lekker de boel op stelten, 'toevallig' rondom de stemming van een historisch hulppakket aan UA.
En het is hoe dan ook tijd om die frontman van FDF vast te zetten.
Dat is al langer bekend. Opsporingsdiensten mogen die ook niet gebruiken in de meeste gevallen. Neem aan dat het te maken heeft met privacywetgeving.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat is toch ook de eigenaar van de snelwegen en verantwoordelijk voor de veiligheid op, en de (goede) staat van de snelwegen?
Hoezo zouden ze hun eigen camera's niet mogen gebruiken om te achterhalen wie verantwoordelijk zijn voor het beschadigen van hun eigendommen?
Altijd als er dit soort acties zijn zijn het “wilde” acties en weet van den Oever en FdF zogezegd van niks.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van den Oever is vandaag druk, die heeft geen tijd voor een bezoekje. Die moet vandaag de landelijke actie voorbereiden en bespreken.
[..]
Over het algemeen heeft elke extremist schijt aan de rest.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Altijd als er dit soort acties zijn zijn het “wilde” acties en weet van den Oever en FdF zogezegd van niks.
Ik snap niet dat andere boeren belangengroepen zich niet meer uitspreken tegen FdF. Er zijn genoeg groepen boeren die ook boos zijn maar waar je wel in gesprek mee kan en tegen dit soort acties zijn. FdF is gewoon een soort antifa. Extremisten met schijt aan de rest
Clarksons Farm geeft in de eerste afleveringen een heel goed beeld van wat er misgegaan is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Iedereen die wil begrijpen waarom, moet maar eens Clarksons Farm kijken, om de realiteit van het boerenbedrijf te begrijpen.
Dit ja. Veroorzaakt door de overheid.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Clarksons Farm geeft in de eerste afleveringen een heel goed beeld van wat er misgegaan is.
Alle delen van zijn "boerderij" hebben nog de namen van de originele boerderijen.
Dat is waar het mis ging, dat één boer zo grootschalig is/moest gaan werken dat het alleen nog maar grootschalig kan.
En kijk dan eens hoeveel boerderijen er 50 jaar geleden op zijn terrein waren, die er nu allemaal niet meer zijn, en die nu dus niet meer kleinschalig bewerkt kunnen worden en waar niet meer kleinschalig vee gehouden wordt.
Dat is inderdaad niet toevallig. En je kunt er lollig over doen maar het is inmiddels bekend dat de Russen zich actief in verkiezingen mengen en tweespalt proberen te zaaien door radicale groepen - met name rechtste - te financieren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo protesteren in Duitsland, Frankrijk, Belgie en weet ik waar nog meer tegen de EU dus dat is allemaal toevallig?
Krijgt XR ook geld van Putin? Of KOZP? Of FvD? (ow wacht.. )
[..]
Want?
Iedereen die XR wilt begrijpen hoeft maar een willekeurige documentaire over de vervuiling van onze planeet te kijken om de urgentie van XR te begrijpen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Iedereen die wil begrijpen waarom, moet maar eens Clarksons Farm kijken, om de realiteit van het boerenbedrijf te begrijpen.
Het jammere is dat de boeren die wel normaal hun stem willen laten horen totaal worden weggedrukt door de idioten van FDF. Die krijgen gewoon geen aandacht meer. Op het moment dat er onschuldige weggebruikers gewond raken door jouw acties dan ben je wel af ja. Dat is wat mij betreft gewoon extremisme wat neigt naar terrorismequote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over het algemeen heeft elke extremist schijt aan de rest.
En er zijn ook genoeg boeren die hier niet blij mee zijn en vinden dat dit te ver gaan. Ik vind dit ook niet slim omdat je draagvlak afneemt, zeker als je asbest ofzo gaat affikken of de boel gaat slopen.
Ik geloof direct dat de Russen zich actief mengen in allerlei zaken en dat vind ik vrij zorgelijk. Ik ben vrij extreem qua gedachtengang qua Russen dus elke zaak, elke persoon, elke mier die met Rusland betrokken is moet worden uitgezet of worden afgebroken. Maar helaas, er zijn ook nog steeds bedrijven die wel handelen met Russen, er zijn nog mensen met een Russisch paspoort en er is ook nog steeds een Russische ambassade. Dus ja, er zal ook Russische propaganda zijn. Maar van mij mag je dat met wortel en tak uitroeien.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet toevallig. En je kunt er lollig over doen maar het is inmiddels bekend dat de Russen zich actief in verkiezingen mengen en tweespalt proberen te zaaien door radicale groepen - met name rechtste - te financieren.
En de INGquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met de agrofirma's en de Rabobank.
Precies dat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boeren, XR, gewoon oprotten met dat tuig dat vernielingen pleegt, snelwegen bezet etc.
Volgens mij kun je die camera’s van rws ook alleen live uitkijken, nemen ze niet op.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is al langer bekend. Opsporingsdiensten mogen die ook niet gebruiken in de meeste gevallen. Neem aan dat het te maken heeft met privacywetgeving.
Denk je dat kleinschalige boeren het zout in de pap verdienen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Clarksons Farm geeft in de eerste afleveringen een heel goed beeld van wat er misgegaan is.
Alle delen van zijn "boerderij" hebben nog de namen van de originele boerderijen.
Dat is waar het mis ging, dat één boer zo grootschalig is/moest gaan werken dat het alleen nog maar grootschalig kan.
En kijk dan eens hoeveel boerderijen er 50 jaar geleden op zijn terrein waren, die er nu allemaal niet meer zijn, en die nu dus niet meer kleinschalig bewerkt kunnen worden en waar niet meer kleinschalig vee gehouden wordt.
Overheid en justitie hebben natuurlijk ook enorme steken laten vallen door dit allemaal maar door te laten etteren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Precies dat.
Je kunt niet zoals links Nederland pleiten voor het hard aanpakken van Boer Harms maar wel met een vrachtwagen secondelijm naar de A12 gaan.
Net zoals je niet zoals rechts Nederland schande kunt spreken van dat blokkeertuig maar het wel prima vinden als boer Harms weer op pad gaat.
Je mening stevig uiten mag, maar daar hebben we wel spelregel voor afgesproken met elkaar. En die gelden voor Boer Harms en voor XR. Dit is niet de manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |