Ik ben vanaf nu fan van Connor Howe.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij doet ook een minor in Urban planning, dus hij kan ook goed plannen!
Welkom bij de fanclub, ik was al fanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu fan van Connor Howe.
De Jordanquote:
Nederlanders mogen terug naar de tekentafel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keurig van deze twee fenomenen
Of van "om punten te scoren moet je meedoen".quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef hhh38 het volgende:
ISU is van "meedoen is belangrijker dan winnen"
Ik vind de issues rondom de B-groep een groter probleem dan de stand boveninquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Laten we het puntensysteem eens gaan bediscussiėren
SPOILER: 1500m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Zijn daar ook discutabele zaken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de issues rondom de B-groep een groter probleem dan de stand bovenin
De isu devalueert op een bepaalde manier ook het eigen klassement. Krijg er cyclocross vibes bij waar de klassementen tot prijzen voor de mannen net achter de top geworden zijn. Zo erg is het nog niet maar dat wil je ook voorkomenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of van "om punten te scoren moet je meedoen".
Vooral dat als je een WB overslaat of in de B-groep begint het heel moeilijk is om in de A-groep te blijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn daar ook discutabele zaken?
Dat doen de toppers die met grote regelmaat wedstrijden skippen vooral.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De isu devalueert op een bepaalde manier ook het eigen klassement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |