Over algemeen is water waar ze vis vangen etc niet echt schoonquote:Op maandag 5 februari 2024 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ging net weg voordat je met een foto kwam
Dat is de Pechvogel.quote:
Dat is een blinde vink denk ik.quote:
Ik ook, ik warm zo de rest nog een keer opquote:
Wat ga je opwarmen ?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, ik warm zo de rest nog een keer op
Eten, erg lekker eten.quote:
Toch geen spinazie van de Appie he?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Eten, erg lekker eten.
Spinazie, ui, paprika, tonijn, kaas, en dan een ovenschotelsausje eroverheen met krielaardappeltjes
nee hoezo?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch geen spinazie van de Appie he?
Ik heb daar vorige week nog spinazie gekocht.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)i-terugroepartikelen
Geen AH en andere houdbaarheidsdatum, ga ik het nu overleven?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)i-terugroepartikelen
Met die datum wat ze benoemen er op ?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb daar vorige week nog spinazie gekocht.
RIP aan mijn nabestaanden
Yes alleen van de AH moet terug met de datum wat er bij staatquote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen AH en andere houdbaarheidsdatum, ga ik het nu overleven?
Ik eet er al 3 dagen van, zo'n extra grote zak
* drakin haalt voorzichtig weer ademquote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes alleen van de AH moet terug met de datum wat er bij staat
Een collega vertelde laatst dat er E-nummers in de lucht zittenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin haalt voorzichtig weer adem
Gebakken lucht heeft een geurtje, en dat geurtje kan best wel eens een E nummer hebben gekregen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een collega vertelde laatst dat er E-nummers in de lucht zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |