Zelf een extract van maken, gaat hier zowel in thee als in de maaltijd.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel lekker af en toe , maar dan liever gewoon naturel

Tis nog vroeg in het voorjaar alhoewel je dat aan de temperatuur niet zou zeggenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelf een extract van maken, gaat hier zowel in thee als in de maaltijd.
Niet elke keer, maar regelmatig grijp ik ernaar.
Helaas vooral gedroogd omdat die in de tuin nog niet echt groeit

Dit is de eerste keer dat het bij mij na de winter nog staatquote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nog vroeg in het voorjaar alhoewel je dat aan de temperatuur niet zou zeggen

Kutzooi, zit ook net in Frankrijk nuquote:Op maandag 5 februari 2024 22:02 schreef Prisha het volgende:
@:pullup doe es iets met die boeren. Ze steken hier nu de A50 in de fik

Is dat wat ze willen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:11 schreef chufi het volgende:
Zonder boeren zijn straks alle schappen leeg...

quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:11 schreef chufi het volgende:
Zonder boeren zijn straks alle schappen leeg...

Even posten dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:41 schreef Domnivoor het volgende:
Het is rustig hier.
Laten we eens naar de statistieken kijken.
[ afbeelding ]
Als deze trend doorzet hebben we over een paar weken een negatief aantal berichten per week.

Wat gebeurde er in week 22 vorig jaar?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:41 schreef Domnivoor het volgende:
Het is rustig hier.
Laten we eens naar de statistieken kijken.
[ afbeelding ]
Als deze trend doorzet hebben we over een paar weken een negatief aantal berichten per week.

Niets bijzonders. Er werd alleen veel gepost.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat gebeurde er in week 22 vorig jaar?

Dat was in juni, dus begin van de zomer. Misschien waren er meer mensen thuis en wat actiever op FOK!. Heb je die cijfers ook voor 2022 zodat je kunt vergelijken?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Er werd alleen veel gepost.

Dit is een jaar eerder (6-2-2022 tot 6-2-2023):quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was in juni, dus begin van de zomer. Misschien waren er meer mensen thuis en wat actiever op FOK!. Heb je die cijfers ook voor 2022 zodat je kunt vergelijken?

Dat is toch zo? Hoewel je voor een goedlopende slowchat ook een minimum aantal posts nodig hebt, anders post er niemand meer. Kijk maar naar de VIVA slowchat.quote:

Bestaat die nog?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch zo? Hoewel je voor een goedlopende slowchat ook een minimum aantal posts nodig hebt, anders post er niemand meer. Kijk maar naar de VIVA slowchat.

quote:ŧ Er is al 189 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.

Gekicktquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:23 schreef devzero het volgende:
GC / [VIV #449] Bananen, bananen en bananen!!!
[..]

VIVA damesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vroeg @:Koen66 ruim twee jaar geleden naar een leuke SC. Die stelde zowel de Viva SC als deze SC voor. Eerst bij Viva gekeken, maar daar was net een fittie bezig, dus hier maar gekomen en blijven plakken

quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe lang geleden weet ik niet precies.. maar ben hier gekomen via de BB en Utopia topics.. ik geloof dat Prisha destijds me op de 40+ wees.. maar 100% zeker ben ik ook niet.

Koen66, de SC-adviseurquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vroeg @:Koen66 ruim twee jaar geleden naar een leuke SC. Die stelde zowel de Viva SC als deze SC voor. Eerst bij Viva gekeken, maar daar was net een fittie bezig, dus hier maar gekomen en blijven plakken

Het genie!quote:

Zou kunnen. Ik heb de zak weggegooid. Maar het maakt niet meer uit. Ik heb die spinazie allang op.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met die datum wat ze benoemen er op ?

Haha leuk! Zat ff het hele topic terug te lezen.. Jaah, dat was de eerste FOK meeting voor mijquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Domnivoor in LIT / Tegeltjestopic!

Ik vind die lui altijd zo goedquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
Boodschap voor de protesterende boeren:

MIjn Spinazie kan niet bederven, daar zitten heel veel conserverings en beschermingsmiddelen opquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb de zak weggegooid. Maar het maakt niet meer uit. Ik heb die spinazie allang op.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |