Heel goed hoor van je dat dat je opvalt. Wil je een sticker? :’) Ik heb al aangegeven dat ik me begon te ergeren en je blijft door tieren. Kun je wel zeggen ‘doe ik niet’, maar doe je natuurlijk wel lol.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry.Valt me op dat je er heel hard op in gaat.
Maar mijn punt blijft dat ik vriendschap kan hebben met vrouwen zonder haar te bespringen.
quote:
Hiermee maak je jezelf gewoon belachelijk, maar goed. Heb je lolletje maar, doe lekker popi jopie, verdraai mijn woorden en heb een goede nachtrustquote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dot,zal ik jou even lekker bespringen?
Ik heb me prima vermaakt.Ga maar lekker slipe.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 03:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hiermee maak je jezelf gewoon belachelijk, maar goed. Heb je lolletje maar, doe lekker popi jopie, verdraai mijn woorden en heb een goede nachtrust
Ik ben haske lief.quote:
Ja helaas welquote:
Ja baal er ook goed van, lag er een giga te snurken naast mijquote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje was voor jou ook een kort nachtje Dot...🙄
Ooh verschrikkelijk... ik ken het daar word je gek van..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja baal er ook goed van, lag er een giga te snurken naast mij
Ik haat dat
O nee kan daar niet tegen die dingen in mijn orenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh verschrikkelijk... ik ken het daar word je gek van..
Oordopjes misschien hi?
Haha ik ook niet, vreselijk om niks te horen met die dingen in...ooh dat scheelt Dot maar het blijft vervelend...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee kan daar niet tegen die dingen in mijn oren
Ben zo blij dat ik maar een lat relatie heb en niet iedere nacht dat gesnurk aan hoef te horen
Ja vooral als je al slecht slaapt, dan is dat er bij echt niet fijn. Lig soms al om 2 uur op de b ankquote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ik ook niet, vreselijk om niks te horen met die dingen in...ooh dat scheelt Dot maar het blijft vervelend...
Jeetje mina dat is niet best...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral als je al slecht slaapt, dan is dat er bij echt niet fijn. Lig soms al om 2 uur op de b ank
Ach, mijn bank ligt ook lekker. Maar slaap liever door in bedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina dat is niet best...
Ja dat snap ik... maar val je dan nog wel in slaap? Of is het de tv aan en gaan...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, mijn bank ligt ook lekker. Maar slaap liever door in bed
meestal val ik niet in slaap. En als ik dan toch in slaap ben gevallen dan komt hij natuurlijk net weer naar beneden en dan word ik weer wakker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... maar val je dan nog wel in slaap? Of is het de tv aan en gaan...
OMG je bent gewoon niet veilig voor je snurkertjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
meestal val ik niet in slaap. En als ik dan toch in slaap ben gevallen dan komt hij natuurlijk net weer naar beneden en dan word ik weer wakker.
Nee echt niet hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
OMG je bent gewoon niet veilig voor je snurkertje
Ben je nou nog steeds wakker?quote:
Jip en jij alweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |