Reitsequote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat een bekende Friese chefkok?
Dit is de SC.quote:
Moge het u wel bekomen.quote:
Pffff. Idd zware moeilijke film. Niet mijn genre achteraf gezien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:12 schreef KangaP het volgende:
[..]
Dat is zware toebak die film , moeilijk te begrijpen vond ik . Met het koppeke erbij blijven.
Maar als dat de toekomst is mogen ze hem hebben ,ik doe sowieso niet mee.
Basiri die het over dominantie had.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:01 schreef Jockari het volgende:
Iemand die in een paar lijnen kan uitleggen wat happened sinds gisterenavond. Heb tot vanavond geen/weinig tijd om SV te lezen.
Paul mag hier net zo goed postenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was het ,ga nu maar weer.
Dag Paul
FF niet doen, laat hem met rust en roep hem dan net hierheenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hetzelfde met Peter Verstraete.,bedenk zelf een wat.
Ach daar is mamma Paul to the rescue.quote:
Overal vandaan worden dingen/foto's op Fok! gezet, twitter, facebook, en weet ik niet waar. Waarom mag dan een tegeltje wat op?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
@:Paul
[ afbeelding ]
Blijf van mijn tegels af.
Nou ik heb ze wel nodigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo overrated
Zet je er wel bij van wie ze zijn, de b ron vermelden?quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet je er wel bij van wie ze zijn, de b ron vermelden?
Ga er dan niet op in, je lokt hem zelf hier naar toequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach daar is mamma Paul to the rescue.
Gaat hij me nu hier er ook bij naaien?
ALs er moeilijk over gedaan wordt zou ik ze maar laten staanquote:
Ik zie de ban wel komen,kan Paul weer lachen toch.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga er dan niet op in, je lokt hem zelf hier naar toe
En ik zou maar normaal doen. Ik kom niemand redden maar men kan gewoon normaal doen
Jij roept hem toch zelf en dan ga je zegggen ga maar weer weg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie de ban wel komen,kan Paul weer lachen toch.
Ik heb een ipad naasr mij op tafel staan waar ik de streams op aan heb en ik zit op Fok! met de klaptopquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:17 schreef Hznootje het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk naar BB? Ik vind mezelf iedere keer weer aan de keukentafel met de streams aan op de ipad..het zou een stuk comfortabeler zijn als ik de streams via tv zou gaan kijken..weet eigenlijk niet waarom ik dat niet doe
Voor het lastig vallen in DM kan je melden bij een FAquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee joh gewoon niet op reageren. Ik negeer ***** ook. Hij valt mij last via dm, maar hij achtervolgt mij wel![]()
Zulke personen zijn je aandacht niet waard
Negeer, blokkeer en gewoon gezellig posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |