Ben gaan kijken en zag dat ze heel toevallig afgelopen maand een boek bespraken die in mijn to read lijstje staat. Nu kan ik niet wachten met lezen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heerlijke podcast inderdaad. Mensen met veel (algemene) kennis, makkelijk pratend, inhoudelijk zonder heel pretentieus te zijn of zichzelf te serieus te nemen en uitstekende humor.
Ik vond ‘m wel aardig, was er snel doorheen. Maar ook weer niet een boek dat enorm zal blijven hangen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:50 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Hoe is deze? Staat ook op mijn lijstje
Minder goed dan Hotel vind ik. Hotel is sneller, meer drama. Is ook een andere tijd dat dit in is geschreven en dat merk je nu meer.quote:
Mooi?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn gloednieuwe kobo clara 2e
Afschuwelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mooi?
Ik heb em ook op mijn leeslijstje gezet n.a.v. een aflevering van Eus' boekenclub
Haha, nou dan neem ik geen risico en ga em niet bij de bieb reserverenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Afschuwelijk.
1 ster en dat geef ik bijna nooit.
Staat op mijn tbrquote:Op woensdag 3 april 2024 19:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
De tolk van Kabul, Matthieu Aikins
[ afbeelding ]
Een Afghaanse tolk en een Canadese journalist vluchten uit Kabul.
Een jonge Afghaanse tolk genaamd Omar neemt de onmogelijke beslissing om zijn door oorlog geteisterde land te ontvluchten. Hij zegt Laila, de liefde van zijn leven, vaarwel, zonder te weten wanneer ze elkaar weer zullen zien. Omar is een van de miljoenen vluchtelingen die huis, haard en familie achterlaten. Matthieu Aikins, een journalist die in Kabul woont, besluit zijn vriend op die levensgevaarlijke tocht te vergezellen. Hiervoor moet hij zowel zijn paspoort als zijn identiteit achterlaten. Tijdens hun odyssee door de bergen en over zee ontmoeten ze talloze mensen in het hart van de migratiecrisis: onbetrouwbare smokkelaars, harteloze grenspolitie en de mannen, vrouwen en kinderen die oorlog ontvluchten op zoek naar een beter leven. Dit uitzonderlijke boek brengt een van de meest controversiële kwesties van onze tijd scherp in beeld. De tolk van Kabul is een schrijnend, maar prachtig geschreven verhaal over grenzeloze liefde en vriendschap. Het is een hoopvol verslag van een gedeelde reis in een hopeloos verdeelde wereld.
Dat is voor mij toch wel de trilogie Geef me de Ruimte/Triomf van de Verschroeide Aardequote:Op donderdag 4 april 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kinderen van Moeder Aarde - Thea Beckman
Mijn eeuwige favorieten die serie
ik zou echter meer geinteresseerd zijn in de persoon achter de bom, dan de wetenschap er achter!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Okay, dat verklaard waarom de film zo tegenviel.
Die twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ook de wetenschapper komt nauwelijks uit de verf in de filmquote:Op donderdag 4 april 2024 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou echter meer geinteresseerd zijn in de persoon achter de bom, dan de wetenschap er achter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |