Het is een nieuwe mooie ontdekking.quote:Op zondag 21 april 2024 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is Murakami. Alles heeft met elkaar te maken
Nog niet met zijn hele oeuvre helaasquote:Op zondag 21 april 2024 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is een nieuwe mooie ontdekking.
Echt blij verrast.
Jij bent bekent met Murakami?
Ik heb weer teveel erbij op mijn toread stapelquote:Op zondag 21 april 2024 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet met zijn hele oeuvre helaasmaar ja geweldige verhalen
Heel mooi verhaal, ik vond dit zelfs beter dan de Caminoquote:Op woensdag 24 april 2024 22:57 schreef PunkieePie het volgende:
Was onder de indruk van 'De Camino' dus nu net begonnen in:
[ afbeelding ]
Die staat ook nog op mijn lijstje, is het wat het lezen waard?quote:Op maandag 22 april 2024 09:02 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.zeilen.nl/op_(...)ts-boek-in-aantocht/
Robert Harris vind ik echt super!quote:
Oh ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 25 april 2024 16:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heel mooi verhaal, ik vond dit zelfs beter dan de Camino
Nu deel 2quote:Op donderdag 25 april 2024 16:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Voor het laatst gelezen eind jaren 70, is beter dan ik mij herinnerde
[ afbeelding ]
jaa, was een heel goed boek vond ik. De experimentele insteek is wel even wennen ja, maar vond ik toch erg leuk ook.quote:Op maandag 22 april 2024 09:24 schreef Kanaroe het volgende:
Hier opgedaan; 'Wij zijn licht' van Gerda Blees
Aparte manier van vertellen, kom er moeilijk in.
Maar aangezien het op ware gebeurtenissen gebaseerd is (de dood van een lid van een woongroep uit Utrecht die van lucht en liefde wil leven), boeit het me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |