Wiefffer speelt echt heel goed.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:48 schreef snabbi het volgende:
Dan maar iets positiefs met al dat negatieve gedoe, ze laten zich niet gek maken.
Echt een goede spelerquote:Op zondag 4 februari 2024 14:47 schreef fetX het volgende:
Zerrouki is zo’n trage voetballer, mijn hemel
als je dit soort bullshit passes geeft komt barcelona nooitquote:
Ik weet niet of dat aan de opstelling ligtquote:Op zondag 4 februari 2024 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Staat ook niet op zijn positie. Het loopt echt totaal niet. Nul aanvallend gevaar.
Ik denk dat Jahanbakhsh maar gewoon snel terug moet komen als Paixao op links moet blijven staan.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Staat ook niet op zijn positie. Het loopt echt totaal niet. Nul aanvallend gevaar.
Deels zeker wel. Nauwelijks diepte in het spel plus Stengs is juist een speler die ook die passes moet geven en loopt nu juist vaker voor de bal.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat aan de opstelling ligt
Maar in andere formaties waren we aanvallend net zo onmachtig.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Deels zeker wel. Nauwelijks diepte in het spel plus Stengs is juist een speler die ook die passes moet geven en loopt nu juist vaker voor de bal.
Nee hoor, we zijn de laatste tijd juist iedere wedstrijd qua veldspel oppermachtig (behalve tegen PSV wat een 50/50 wedstrijd was)quote:Op zondag 4 februari 2024 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar in andere formaties waren we aanvallend net zo onmachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |