Thanksquote:
Elk jaar een nieuwe erbij!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om de extra namen in zijn naam. Waar houdt dit op?
Ja. Toen stond er storm tegen, nu slechts een bescheiden windje tegen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:49 schreef The_Undertone het volgende:
Was dit hetzelfde parcours waarop Jenthe fucking Biermans won verleden jaar?
Wel geen Debonis vandaag doordat de tijden opgenomen werden op 5 kilometer van de streep. Wat ook meteen een van de grote nadelen van dat opnemen duidelijk maakte. Garcia Pierna en Sheehan gaan daar volle bak aan om bij de tijdsopname 20 meter voor het peloton uit te rijden en zo tijd te pakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mads kan in de Provence in principe kwartetten + eindwinst.
In de Giro en Tour had ie vorig jaar toch weer genoeg snelheid.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch leuk dat ie hier start en een overwinning meepakt. Lijkt mij dat het op WT-niveau niet meer gaat gebeuren.
Het kan, maar het moet wel goed vallen als een Philipsen even ingesloten raakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Giro en Tour had ie vorig jaar toch weer genoeg snelheid.
Ben benieuwd of Philipsen zo kan gaan domineren in de Tour als Cavendish ooit deed (20 overwinningen in de vier Tours na zijn eerste Tour). Dat heb ik verder nooit meegemaakt met sprinters.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het kan, maar het moet wel goed vallen als een Philipsen even ingesloten raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |