Hij vindt van wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:36 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik denk dat Coquard dit gaat winnen (ik heb hier wel een belang bij overigens).
Een soort van Merlier.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie wordt de kneus van de dag die veel te vroeg aangaat om fameus terug te wapperen?
Ze trokken hem overeind en de commentatoren zeiden 'Nou die heeft in ieder geval geen sleutelbeenbreuk anders doe je dat niet zo'.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is echt helemaal niet leuk. Dan kan er ook wel een streep door de Tour du Rwanda.
Dat was Molano of Oliviera volgens mijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze trokken hem overeind en de commentatoren zeiden 'Nou die heeft in ieder geval geen sleutelbeenbreuk anders doe je dat niet zo'.
Alles bijgehaald.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Het was wellicht niet zo'n goed idee om deze groep 5 minuten te geven in Besseges.
Oh ja dat was het groepje daarna in beeld inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was Molano of Oliviera volgens mij
Die Australiaanse opendeurenintrapper bij Jumbo Visma en deze puntzak friet bij de Lotto, wat is er in hemelsnaam aan de hand met onze sport?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik erg bijzonder.
Hoop voor ONS hier in WLR, dat we ook nog voor een World Tour team kunnen werkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Australiaanse opendeurenintrapper bij Jumbo Visma en deze puntzak friet bij de Lotto, wat is er in hemelsnaam aan de hand met onze sport?
Kwestie van tijd dat @Rellende_Rotscholier wordt ingelijfd om voorbesprekingen te doen in de bus.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoop voor ONS hier in WLR, dat we ook nog voor een World Tour team kunnen werken
Wel vrij apart dat die teams blijkbaar zelf niet eens koersen terug kijken voor inzichten en Benji Naesen of all places de PLAYER elke dag een beetje aanslingert voor wat inzichten...
Dan komen ze te laat bij de startquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat @:Rellende_Rotscholier wordt ingelijfd om voorbesprekingen te doen in de bus.
Hoezo? In de Rode Lantaarn (die Nederlandse podcast dus) geeft hij een een inkijkje in zijn werk voor Jumbo in de Tour van vorig jaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik erg bijzonder.
Dat heb ik niet geluisterd, maar luister wel regelmatig de reguliere podcasts van hen. Patrick (de Australiër) vind ik nog geregeld zinnige dingen zeggen, maar Benji. Ja, niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? In de Rode Lantaarn (die Nederlandse podcast dus) geeft hij een een inkijkje in zijn werk voor Jumbo in de Tour van vorig jaar.
Blijkbaar kan hij aardig etappes analyseren.
Burgos leest u mee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Jeetje, alweer Binyan Ma. Gaat China vanaf nu alles winnen, @:mani89?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |