Hij vindt van wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:36 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik denk dat Coquard dit gaat winnen (ik heb hier wel een belang bij overigens).
Een soort van Merlier.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie wordt de kneus van de dag die veel te vroeg aangaat om fameus terug te wapperen?
Ze trokken hem overeind en de commentatoren zeiden 'Nou die heeft in ieder geval geen sleutelbeenbreuk anders doe je dat niet zo'.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is echt helemaal niet leuk. Dan kan er ook wel een streep door de Tour du Rwanda.
Dat was Molano of Oliviera volgens mijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze trokken hem overeind en de commentatoren zeiden 'Nou die heeft in ieder geval geen sleutelbeenbreuk anders doe je dat niet zo'.
Alles bijgehaald.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Het was wellicht niet zo'n goed idee om deze groep 5 minuten te geven in Besseges.
Oh ja dat was het groepje daarna in beeld inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was Molano of Oliviera volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |