Wat gaat ze doen?quote:
Als ze dat gedaan heeft, zal het wel komen van de spanning.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:13 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik las op Twitter iets over dat Doriana overgegeven zou hebben? Is ze ziek ofzo?
Daar heb ik hier niks over gelezen. Of heb ik dat gemist?
Da fuck hee.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:28 schreef ledn81 het volgende:
Die tatoeaties zien er normaal al niet uit, maar zo op de IR camera al helemaal niet![]()
[ afbeelding ]
Alsof die hand zo verandert in een beest.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:28 schreef ledn81 het volgende:
Die tatoeaties zien er normaal al niet uit, maar zo op de IR camera al helemaal niet![]()
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:31 schreef ledn81 het volgende:
Dat alarm gedoe en grondwet gedoe is ook van tafel nu sjors en sjimmy terug zijn? Dus geen wacht houden meer?
Hij ligt zo omdat hij bang is om te snurken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die staat morgen op met een zere nek
Basiri is sowieso een baler eerste klas. Wat een egoïst.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
Denk dat Basiri flink baalt dat hij geen king is geweest.
Mag hopen dat ie na volgend weekend weer king of de VIP kan uithangen in de EXOquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
Denk dat Basiri flink baalt dat hij geen king is geweest.
Ik vind het nu al ergerlijk hoe Tom en Ashley (en Karen ook wel een beetje) daar al de aandacht opeisen. Dit zal uiteindelijk ook de kijker vervelen, ik ben daar alleen sneller inquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:40 schreef Mercedes. het volgende:
Het begint zo een favokliekje te worden jegens een underdogkliekje. School niveau. De popi jopies bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |