Ik heb het idee dat er gewoon een grote poule van reality-stars is, die samen in een soort app-groep zittenquote:Op woensdag 6 maart 2024 05:26 schreef W00fer het volgende:
Wat ik op Veronica Superguide lees is dat verschillende deelnemers van diverse seizoenen met elkaar aanpappen. Was hun deelname dan een claim to fame of wat is hier loos?
Ik zeg niet dat se in hun vrije tijd geen appjes mogen sturen maar het komt een beetje vreemd over.
En wie de fuck 'breekt' dat ding zo met z'n hand???quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef Binge-watch het volgende:
Ik ga elke keer weer helemaal stuk vanwege die dramatisch slechte product placement van Magnum
Dat zal ze idd wel verteld zijn door een meesterbrein bij de productmarketing van magnumquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
En wie de fuck 'breekt' dat ding zo met z'n hand???
Echt tenenkrommend die product placementquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
En wie de fuck 'breekt' dat ding zo met z'n hand???
En dat koppel met die Friends knuffel, EXITquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:06 schreef matthijst het volgende:
Matig weer.
Die Jeppe die loopt te haten op plastic auto's bij Tonny Keijzers, maar geen geld heeft voor wat ie echt wil rijden
David en Kim. Wat een droeve bende.
Die 2 gays, waar de skipknop voor is uitgevonden. Erik is echt irritant.
Malou en die braboneger, skip skip skip
Wat een zuur wijf.
Nee. Mickey Mouse Suus dan. Kan ik echt niet handelenquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:34 schreef casita het volgende:
ik zou ook hard wegrennen van die limboneger met ze krassende zeikpleuristem.
Skyradio Vrolijk Kerstfeestquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:54 schreef Rene het volgende:
[..]
Nee. Mickey Mouse Suus dan. Kan ik echt niet handelen!
Mijn aanpak is beginnen bij aflevering 5 of 6 en doorspoelen bij de nietszeggende saaie mensen / scènes 😂. Dat werkt wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:10 schreef roos94 het volgende:
Ben afgehaakt, deze zooi duurt veel te lang
Ik begon bij aflevering 8. Alle huwelijken heb ik al doorgespoeld en de homos spoelde ik ook door. Maar nu boeit niemand me meer dus ik stopquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:23 schreef prunus het volgende:
[..]
Mijn aanpak is beginnen bij aflevering 5 of 6 en doorspoelen bij de nietszeggende saaie mensen / scènes 😂. Dat werkt wel.
Lekker een Magnum pint nemen in Lapland!quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel schijtziek van die Magnum reclame in MAFS
Blijft netjes? Ze maakt best een aantal snerende opmerkingen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OepsIk dacht dat het in een spoiler stond. Maar goed, zegt nog niks over de afloop van dit programma zelf
Ik vind t overigens best duidelijk dat hij niks in Gerben ziet. Hij blijft oppervlakkig aardig, maar ik voel er weinig bij.
[..]
Ik zou van die Bastiaan en z'n pinguin ook compleet opdrogen hoor, maar hij blijft wel netjes. Zij toch echter ook? Ze zegt dat hij bot reageert maar dat ze ook snapt waarom. Hier is helemaal geen ruzie of wat dan ook, gewoon 2 doodsaaie mensen, die weliswaar heel netjes blijven tegen elkaar, maar waar niks in zit qua relatie samen.
[..]
Dan ben je als Dirk toch ook wel een masochist ja.
Dat hij een V8 wil rijden maar 18k te duur vindtquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:06 schreef matthijst het volgende:
Matig weer.
Die Jeppe die loopt te haten op plastic auto's bij Tonny Keijzers, maar geen geld heeft voor wat ie echt wil rijden
Iedereen zal elkaar wel benaderen via Instagramquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er gewoon een grote poule van reality-stars is, die samen in een soort app-groep zittenAlles lijkt iedereen maar te zien en kennen. Of zijn er mega terugkom dagen voor zulke programma's? Je moet natuurlijk ook wel een bepaad type zijn om met eenreality show mee te doen, dus tja, vissen in die vijver is misschien wel goed voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |