SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ze wilden het gewoon niet weten. Kop in het zand steken en lekker genieten van dat gestolen geld.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, we weten het wel, en we weten het ook weer niet......
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef livelink het volgende:
Dat zou Frank wel willen, zo'n mooie flexwoning in Wijk bij Duurstede. De kroon op zijn carriére.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze een wijkje met flexwoningen gebouwd. Ging heel snel, moet ik zeggen. Maar waren er ook geen 600
https://www.rtvutrecht.nl(...)ndere-gemeenten-niet
Ik denk dat flexwoningen het probleem alleen maar verschuiven en niet oplossen. Geen goed idee, mijns inziens.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die flexwoningen stampten ze in Heerhugowaard ook zo uit de grond ja
Oh, ik vind het een prima oplossing om de ergste nood te verlichten. Het zijn woningen bestemd voor jongeren en vluchtelingen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat flexwoningen het probleem alleen maar verschuiven en niet oplossen. Geen goed idee, mijns inziens.
Nee, dat is pas in mei.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
@:Symphonic, was jij al naar Daniël Lohues geweest?
Er zijn nog steeds kaartjes voor 16 mei in Tivoli. Wel op de slechtste plekken. Mijn vriendin kan dan niet, mijn man wil waarschijnlijk niet, maar ik ga het denk ik toch maar doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat is pas in mei.
Ik dacht dat het eerder was
Gewoon doen. Symph gaat ook altijd alleenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds kaartjes voor 16 mei in Tivoli. Wel op de slechtste plekken. Mijn vriendin kan dan niet, mijn man wil waarschijnlijk niet, maar ik ga het denk ik toch maar doen.
Als je dat leuk vind, gewoon doen. Of tegen die tijd kijken op ticketswap. Dan zijn er vast nog wel kaartjes die voor betere plaatsen zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds kaartjes voor 16 mei in Tivoli. Wel op de slechtste plekken. Mijn vriendin kan dan niet, mijn man wil waarschijnlijk niet, maar ik ga het denk ik toch maar doen.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Smokie Lay back in the arms of someone
Ik geniet altijd erg van zijn optredens… gewoon doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |