IS HET WEER NIET GOED TONG?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:29 schreef tong80 het volgende:
De schijtlolligen komen weer bovendrijven.
Wat zou je zijn geweest als je geen voetballer was geworden ? Peter Crouch: 'Vrijgezel.'quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zou je zijn geweest als je geen voetballer was geworden ? Peter Crouch: 'Vrijgezel.'
Tot ik dit zag wist ik echt niet dat deze, Hans Boskamp, ooit voetbal had gedaan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:15 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha, nu je het zegtquote:Op vrijdag 17 mei 2024 02:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Tot ik dit zag wist ik echt niet dat deze, Hans Boskamp, ooit voetbal had gedaan.Gezicht dat ik kende van Oppassen!!!
En lange Pier in Floris. Voor mijn generatie een legendarische serie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 02:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Tot ik dit zag wist ik echt niet dat deze, Hans Boskamp, ooit voetbal had gedaan.Gezicht dat ik kende van Oppassen!!!
Ik weet nog dat er voor het eerst reclame op shirts stond. In Frankrijk. PSG vooral. Daarna in Nederland. Was zo jammer. "Mijn" club ruilde toen het mooie wit met zwarte diagonale streep in. Net zoals PSV.quote:
Nog altijd is het hem beter vergaan dan zijn aanvalsmaatje Vialli.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:34 schreef nostra het volgende:
RavanelliDoet die nu tegenwoordig dan? Kiev trainen?
Dopingslachtoffer waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog altijd is het hem beter vergaan dan zijn aanvalsmaatje Vialli.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |