Nou volgens zat het wat anders in elkaarquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft niet in de gaten dat de stoker in deze Karen is.
maar dat is natuuuuuurlijk andersquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar wacht even, het probleem van Ariana was toch dat Tyron "geroddeld" had? Of iig zijn hart gelucht naar een ander? Dat doet zij zelf ook?
Ik had hem even verbeterd, Randy uiteraardquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:21 schreef Grawlix het volgende:
[..]
maar dat is natuuuuuurlijk anders
Misschien wel een nominatie-pakketquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : 'Ben benieuwd wat je voor je verjaardag gaat krijgen...'
Basiri : 'NIKS! ... Er staat niks in de wall .... '
[20 seconden]
Switch naar het kasteel
Dilano : Het is gek dat we niks hebben kunnen kiezen voor in de wall.
Jimmy : Er is wel iets gepland denk ik.
Dilano : Misschien een verjaardagspakket..
![]()
De cirkel is weer ondquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:21 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Randy heeft aan de boys verteld dat hij eigenlijk niet zo graag met Ariana in een duo wilt. Dat hij van alles voor haar doet en zo.
Bas lult dit door aan Karen en Karen weer aan Ariana.
Randy zegt dat hij het niet zo gezegd heeft, maar blijkt dus van wel en durft dit niet aan Ariana te zeggen.
Randy heeft nu tegen Ariana gezegd dat als er een wisseling in de duo's plaats vind hij dat niet erg zou vinden maar het wel leuk heeft met Ariana, zegt ze nu tegen Karen.
En zo gaat het altijd, je zegt iets en het wordt op een andere manier doorverteld.
Dus Bas en Karen zijn hier de grote gemene deler.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:21 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Randy heeft aan de boys verteld dat hij eigenlijk niet zo graag met Ariana in een duo wilt. Dat hij van alles voor haar doet en zo.
Bas lult dit door aan Karen en Karen weer aan Ariana.
Randy zegt dat hij het niet zo gezegd heeft, maar blijkt dus van wel en durft dit niet aan Ariana te zeggen.
Randy heeft nu tegen Ariana gezegd dat als er een wisseling in de duo's plaats vind hij dat niet erg zou vinden maar het wel leuk heeft met Ariana, zegt ze nu tegen Karen.
En zo gaat het altijd, je zegt iets en het wordt op een andere manier doorverteld.
Nee zeker niet. Bas lult met Karen. Karen lult met Ariana. Randy lult weer met Ty. Ty forceert Ariana te gaan praten met Randy en niet Randy de hele ochtend met een klote gevoel te laten zitten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou volgens zat het wat anders in elkaar
Alleen al uit principe zou ik dan zwart aantrekkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh ik zou daar zo pissig van worden als iemand me vertelde hoe ik me zou moeten kleden
En na de nominaties allemaal in het zwart.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ze moeten witte of beige aan. Alice dramt er over door. Voor de verjaardag van Basiri.
Iemand liep in kleurtjes en Alice zegt dat dat niet goed is want....wit en beige.
Ik vraag me af wat daar de lol van is.
Feestje zonder muziek, drank, hapje maar wel allemaal in wit/beige.
Yep.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen al uit principe zou ik dan zwart aantrekken
Dat is de definitie van Big Brotherquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh ik zou daar zo pissig van worden als iemand me vertelde hoe ik me zou moeten kleden
De vraag is of ze wel iets in saai beige heeftquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley in fel gekleurd kleedje. <<belgischBen ik benieuwd of zij zich gaat omkleden in saai beige
Ja iddquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen al uit principe zou ik dan zwart aantrekken
sws, al was het alleen al om het gedoe en de discussie daarnaquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:27 schreef Hunter het volgende:
Ik vind dat er geld uit de kas moet omdat Tom niet naast Rohani heeft geslapen
Kleedje vind ik zo mooi klinkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley in fel gekleurd kleedje. <<belgischBen ik benieuwd of zij zich gaat omkleden in saai beige
quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kleedje vind ik zo mooi klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |