Waarom zou PSV nou perse die jongen willen vraag ik me af. Die worden toch met 2 vingers in de neus kampioen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kloese is echt de prijs aan het opdrijven
Ja geen idee, misschien de illusie dat ze nog een paar rondes verder kunnen komen in de CL ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom zou PSV nou perse die jongen willen vraag ik me af. Die worden toch met 2 vingers in de neus kampioen.
ja want deze speler gaat iedereen kapoet spelen in de cl......quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geen idee, misschien de illusie dat ze nog een paar rondes verder kunnen komen in de CL ofzo
Maar wie valt jou nu ECHT op klaas?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
blij dat het niet doorgaat
ik geloof niet dat speler bij psv of feyenoord thuishoort
is me nooit opgevallen
nou dan weet je het wel
1+1 =3
Minteh bestaat niet meer?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:53 schreef Haringkop het volgende:
Zouden wij buiten die Uruguayaan geen andere alternatieven op rechts hebben? Best bijzonder dat alleen Alireza een rechtsbuiten is in onze selectie.
Minteh is een rechtsbuiten, Stengs kan daar ook net als Paixao.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:53 schreef Haringkop het volgende:
Zouden wij buiten die Uruguayaan geen andere alternatieven op rechts hebben? Best bijzonder dat alleen Alireza een rechtsbuiten is in onze selectie.
weinig spelers op dit moment die Feyenoord kunnen beter makenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar wie valt jou nu ECHT op klaas?
Vertessen is weg. Noa geblesseerd. Lozano niet altijd fit en Bakayoko heeft een concurrent nodig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom zou PSV nou perse die jongen willen vraag ik me af. Die worden toch met 2 vingers in de neus kampioen.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vertessen is weg. Noa geblesseerd. Lozano niet altijd fit en Bakayoko heeft een concurrent nodig.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Small club PSV heeft een topclub nodig.
Tja, je hebt ook te maken met een beperkt budget. Dat shop niet zo makkelijk lijkt me.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:08 schreef ZKA het volgende:
Veel tumult, weinig daadkracht. Ik kan deze window niet anders omschrijven. Btw: eigenlijk wel prima zo, hoor. Zing het seizoen uit en beker + Europees worden nog leuk ook. Tweede worden, prima.
Eerst maar zorgen dat dat überhaupt gaat lukken, AZ en Twente lijken zich aardig versterkt te hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:08 schreef ZKA het volgende:
Veel tumult, weinig daadkracht. Ik kan deze window niet anders omschrijven. Btw: eigenlijk wel prima zo, hoor. Zing het seizoen uit en beker + Europees worden nog leuk ook. Tweede worden, prima.
Nou ja, dat soort nare dingen hoef je ook niet te zeggenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:24 schreef Caland het volgende:
Het blijft wel Jannes natuurlijk, die is de laatste tijd net zo betrouwbaar als Chris Woerts
Nee joh makkelijk tweedequote:Op donderdag 1 februari 2024 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst maar zorgen dat dat überhaupt gaat lukken, AZ en Twente lijken zich aardig versterkt te hebben.
Gezien de armoe aan met name de rechterflank zie ik het somber in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |