Dundee United, waren 2 slechte wedstrijden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:28 schreef Scrummie het volgende:
Vrijdag quizdag!
Jongens, vandaag is het de geboortedag van.. Gunder Bengtsson! Als winnaar van de UEFA cup gaat hij in 1989 Feyenoord trainen, als duo met Pim Verbeek. We weten allemaal dat dit niet zo goed gaat, en in 1991 krijgen beide hun ontslag. In 2019 zijn beide heren overleden.
Quizvraag: Welke club is de tegenstander van Bengtsson en IFK Göteborg in de UEFA cup finale van 1987?
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:18 schreef Caland het volgende:
Lodewijks (daar was ik bij)
En Stekelenburg?
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dundee United, waren 2 slechte wedstrijden.
Die mooie transfer komt echt nog wel. Nu heeft PSV een tijd lang maar 2 fitte vleugelspelers, erg leuk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:00 schreef klaasweetalles het volgende:
dat Driouech is wel zielig voor die gast
wie zijn de schuld is dit
feyenoord had zich er helemaal niet mee moeten bemoeien is mijn conclusie dan had die gast een mooie transfer voor zichzelf kunnen maken
Ik heb ook sterk het idee dat het een beetje PSV dwarszitten was. Eerst interesse veinzen waardoor speler en club gaan twijfelen naar welke club en het allemaal langer duurt, dan afhaken en je eigen speler niet verhuren waardoor het klapt. Heerlijk. Alquote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die mooie transfer komt echt nog wel. Nu heeft PSV een tijd lang maar 2 fitte vleugelspelers, erg leuk.
Ben ik gewoon te laat wakker voor de quiz! Tot over twee weken!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:55 schreef Scrummie het volgende:
Winnaars van deze week zijn @:Caland en @:Tweedeklum !!!!
Volgende week dus GEEN quiz, maar de vrijdag erop wel weer.
het niveau waar die thuishoortquote:Opmerkelijke move Jaap Stam: voormalig Feyenoord-coach aan de slag bij de amateurs
Jaap Stam heeft een nieuwe werkgever gevonden. De oud-verdediger was de laatste jaren actief als coach in het profvoetbal, maar maakt vanaf komend seizoen zijn debuut op de bank bij de amateurs. Stam (51) heeft een contract voor één seizoen getekend bij jeugdliefde DOS Kampen, actief in de tweede klasse zaterdag.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ben ik gewoon te laat wakker voor de quiz! Tot over twee weken!
En die lachwekkend onterecht gegeven corner waaruit psv een paar minuten voor tijd de winnende goal scoorde tegen Feyenoord, 4-3, is eigenlijk ook wel een aflevering waard.quote:
Wel op omroep Brabant dan gezien de permanente staat van eierdoppigheid daar.quote:
Ik kijk soms naar TV Rijnmond of zoiets. Is pas lachen. Types als Maaskant e.d. Grappiger dan Maaskantje.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel op omroep Brabant dan gezien de permanente staat van eierdoppigheid daar.
Of net 3 dagen voor die bekerwedstrijd tegen Utrecht waarbij die Ramalho een doorgebroken speler vloert en niet eens een overtreding tegen krijgt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En die lachwekkend onterecht gegeven corner waaruit psv een paar minuten voor tijd de winnende goal scoorde tegen Feyenoord, 4-3, is eigenlijk ook wel een aflevering waard.
Brabander gespotquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk soms naar TV Rijnmond of zoiets. Is pas lachen. Types als Maaskant e.d. Grappiger dan Maaskantje.
Sorry maat, beetje druk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
Het evangelie begint zo overigens
Geen mention van @:scrummie maar we zien het door de vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |