Zet ook neer:quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:28 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt makker, ik denk dat dat een goed plan is.Bedankt maatje.
Bedankt! Doe jij dat ook?quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zet ook neer:
Wat levert het je op? korte en lange termijn
Wat verlies je er mee? korte en lange termijn
Ben jij een bezorgde burger?quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij een beetje zorgen om user @:Oriente
Wat maakt het dat je je zorgen maakt? Vertoont user Oriente zorgelijk gedrag?quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, wel een bezorgde vriend.
Hoe gaat het met de landkaart?quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zet ook neer:
Wat levert het je op? korte en lange termijn
Wat verlies je er mee? korte en lange termijn
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de landkaart?
@:Pisces29 check deze grap.
Je stelt veel te veel vragen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:00 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat maakt het dat je je zorgen maakt? Vertoont user Oriente zorgelijk gedrag?
Overigens een beetje vreemd om hem als user Oriente aan te spreken, is vriend Oriente niet gepaster in jouw geval? Je creëert nu een ontzettende afstand tussen elkander... Je duwt hem van je af, op deze manier. Je laat telkens je koude schouder zien door hem user en niet vriend Oriente te noemen.
Laat hem toe in je hart.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je stelt veel te veel vragen.
Slecht. Fout ontdekt die ik net tijdens het werk heb moeten repareren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Hoe gaat het met de Legoblokken?
Ik reken op pics van het (uiteindelijk goede) eindresultaat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Slecht. Fout ontdekt die ik net tijdens het werk heb moeten repareren.
Vanavond verder met de draak
Is goedquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken op pics van het (uiteindelijk goede) eindresultaat.
Dat is altijd klote, maar als je de fout niet tijdig had ontdekt was het misschien nog erger?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Slecht. Fout ontdekt die ik net tijdens het werk heb moeten repareren.
Vanavond verder met de draak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |