Zo kan ik het ook, meteen tot en met zondag door dus.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:20 schreef Werkperd het volgende:
Vanaf morgen beginnen zij met het experiment.
Ja, een beperkt aantal bedrijven doen er aan mee.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:22 schreef Xlarge het volgende:
Het is toch een pilot , waar 50 bedrijven aan meedoen ?
Het artikel uit de OP suggereerd dat dit over alle Duitsers gaat .
Edit....oh het ligt toch wat subtieler in de OP
De enige oplossing is uiteindelijk meer gaan werken, of economische krimp voor lief nemen. Maar dat willen mensen niet dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk zo'n pilot, maar ik vraag me af als dat werkelijkheid wordt hoe dat betaald zou moeten worden? Ik zie nu al werkgevers in de problemen komen door de gigantische loonstijgingen van afgelopen maanden. En ja, ik zie daar de cijfers van. En dan heb ik het over de kleinere werkgevers.
Krijg je ook voor 40 uur betaald?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Doe ik al heel mijn werkzame leven. Langleven de 36-urige werkweek
Tja als de productiviteit stijgt en de afwezigheid daalt dan haal je dat er wel uit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk zo'n pilot, maar ik vraag me af als dat werkelijkheid wordt hoe dat betaald zou moeten worden? Ik zie nu al werkgevers in de problemen komen door de gigantische loonstijgingen van afgelopen maanden. En ja, ik zie daar de cijfers van. En dan heb ik het over de kleinere werkgevers.
En toch wil men dat we meer gaan werken..want economie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef valentijn101 het volgende:
Ik geloof best dat de afwezigheid enorm zou dalen als ze dat in Nederland gaan doen maar wat betreft productiviteit zit nederland (en belgie) volgens mij al in de top 10.
Een beetje 80 werkt niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:28 schreef vosss het volgende:
Kutmoffen. Ik werk 80% en krijg 80% betaald
Morgen, morgen, nur nicht heute, sagen alle faulen Leute.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook, meteen tot en met zondag door dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |