Die is er echt goed in men had het altijd over mij dat ik te veel bolkte maar @Mazikeen is nog ergernquote:
Dat kan ik ook als ik mijn zinnen er op zet. Maar ik heb mijn tijd wel gehad daarinquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:16 schreef Speklap3000 het volgende:
Die post als een metronoom, 1 tel nadat ik iets post
Autorefresh werkt bij mij niet om de een of andere redenquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik ook als ik mijn zinnen er op zet. Maar ik heb mijn tijd wel gehad daarin
Je verdient hier een punt als iemand een minuut na jou geen post zetquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:16 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb overigens nog steeds geen idee wat bolken is, maar nu durf ik het ook niet meer te vragen.
Nicequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je verdient hier een punt als iemand een minuut na jou geen post zet
Om dat te blokken bolk je
Het is niet meer dan je voorganger geen punten meer te laten pakken
Daar kom ik bijna nooit, of ik moet gementiond worden.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
Als Mazi februari wint dan hef ik mijn account op en zijn jullie van me af dat beloof ik
Ik heb geen last van jou, ik hoef dus niet van je af te zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
Als Mazi februari wint dan hef ik mijn account op en zijn jullie van me af dat beloof ik
Traantje weggepinkt van ontroeringquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:18 schreef Paul het volgende:
@:speklap3000 geef mn leven weer zin en ik krijg weer vertrouwen in DTS en de gezelligheid
Jongens ik moet even huilen van emoties
Des te meer zielen des te meer vreugdquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
Ik ga niet meer meedoen....quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
ALs Maz mee doet denk ik Maz. Doet ze niet mee dan zou het zo maar kunnen zijn dat Speklap wint
Daar is niet iedereen het over eenschquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Des te meer zielen des te meer vreugd
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet meer meedoen....
En ik ben weer weg
Ja dit dusquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het over eenschmaar ik ben er weer weg van
ik laat het aan de acts om er een gezellig feestje van te maken
Sorryquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die kloontjes is wat heMaar jammer vond het wel gezellig met je
Ja die kloontjes is wat heMaar jammer vond het wel gezellig met jequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geen zin meer in Kloontjes en acts![]()
En het is drukker op mijn werk![]()
Geen tijd voor onzin meer
Ik heb het over kloontje die met een hoop bombarie aangeven hier niet meer te willen posten en dan onder een andere naam terug komen. Of hier vervelend komen doen.quote:
Ik hing vooral in KLB vroegah, maar die omgeving is me te negatief. Nieuw account, andere subfora, en ik vind het daadwerkelijk weer leuk om te postenquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over kloontje die met een hoop bombarie aangeven hier niet meer te willen posten en dan onder een andere naam terug komen.
Jij gaf aan hier nooit eerder te zijn geweest en tot nu toe heb ik niets bekends kunnen vinden in jou manier van posten. Of je bent een hele goeie of je bent hier echt nog nooit geweest.
Je krijg van mij het voordeel van de twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |