Randyquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd. Zou niet weten op wie.
Heb je het gehaald?quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo examen gedaan….met een 5.5 ben ik al tevreden
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo examen gedaan….met een 5.5 ben ik al tevreden
O dan blijf kk nog even duimenquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Geen idee
Hoor het volgende week denk ik
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heerlijk die steun van jullie 🫶
Lekker rustig aan... vrijdag, begin van het weekend...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 06:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 😃☕️
Wacht ff met fris & fruitig want ik heb mijn koffie nog niet op 😜
Om 17:15 begint mijn weekendquote:Op vrijdag 2 februari 2024 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker rustig aan... vrijdag, begin van het weekend...
Ooh nog even buffelen nog dan..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 06:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Om 17:15 begint mijn weekend![]()
1 school heeft studiedag
Geen koffie smorgens?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 06:58 schreef Frummelie het volgende:
En nu is het tijd voor thee met honing..
Neeej, ik start de dag altijd met thee... ik krijg koffie s'ochtends vroeg nog niet weg..quote:
Ah geniet van je kopje thee danquote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neeej, ik start de dag altijd met thee... ik krijg koffie s'ochtends vroeg nog niet weg..
Thnx...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ah geniet van je kopje thee dan![]()
Ik ga op zoek naar koffie
Biertjuh?quote:
Om 0 8.33.08 heb ik er een verstuurd Ik zal je er een cap van sturen in je DM hopelijk komt die dan wel aanquote:
Heb je er eentje? 🐱quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
Zit er weer een kat m'n rug open te krabben.. haha... ik hou zoveel van m'n plaagje..🐈⬛
Sorry,ik heb er echt geen ontvangen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 0 8.33.08 heb ik er een verstuurd Ik zal je er een cap van sturen in je DM hopelijk komt die dan wel aan
Kleine kokette Katinka.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:07 schreef Jockari het volgende:
Karen een koket lachje ??
Wat betekent koket eigenlijk volgens van Dale:
ko·ket (bijvoeglijk naamwoord) 1 vol verlangen te behagen
Zo oud zijn we dus al.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat liedje herinner ik me ook nog.
Leukquote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb 2 draken van katers maar zo lief...
Jij ook..🐈⬛
Ja is hartstikke leuk.. zijn altijd samen ook buiten... waar de 1 gaat, gaat de ander..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ikzelf niet al zou ik het best graag willen maar is lastig met werk waarvoor ik soms van huis ben. Heb wel een rode kater gehad hiervoor.
Domino en Remy Martin.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is hartstikke leuk.. zijn altijd samen ook buiten... waar de 1 gaat, gaat de ander..
Ja snap ik wel, als je veel weg bent is het ook weer sneu dan zou je er 2 moeten nemen haha..
Katten kunnen redelijk goed alleen zijn..
Ooh je hebt ervaring...![]()
Ahh kakkies.... liefquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Domino en Remy Martin.
[ afbeelding ]
Is ook vaak een combi van.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:17 schreef Jockari het volgende:
Wat maakt dat iemand mee doet aan BB ?
• Het geld ?
• De hoop om zo bekend te worden ?
• De sfeer ?
• SM
• ...
O ja het is weer vrijdag, draaise vandaagquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben gehaktballen draaien de rest van de dag. Hopelijk mis ik niet te veel drama
dit, volgers op insta is inkomstenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:17 schreef Jockari het volgende:
Wat maakt dat iemand mee doet aan BB ?
• Het geld ?
• De hoop om zo bekend te worden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |