kijk, eindelijk valt het kwartjequote:Op maandag 28 oktober 2024 14:09 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Aha, lekker tricky dus.
Donderdag is namelijk Reformationstag dat wordt in NRW dus niet gevierd![]()
My bad, sorry
ik zoek altijd aanbieding. Marktguru app en dan zoeken op jouw Markenbutterquote:Op zondag 3 november 2024 20:09 schreef derLudolf het volgende:
Wat is boter duur geworden, nog niet heel lang geleden kocht ik Gut&Gunstig 'Deutsche Markenbutter' voor ¤1,59 en herinner me ook nog dat ik ¤1,39 gaf. Gisteren moest ik ¤2,39 betalen
Marktkauf is een grote Edeka.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:08 schreef 111210 het volgende:
Van het weekend langs de Marktkauf, heb die keten niet eerder bezocht. Waar zit die qua prijzen? (Hoog, midden, laag)
Auf der Heide steht ein kleiner Superrmarktquote:Op donderdag 12 december 2024 22:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Marktkauf is een grote Edeka.
Boter is nog steeds duur. Zowel in Nederland als in Duitsland. En ik verbaasde mij er ook over want boter scheelde nog al wat als je het in Duitsland koopt kochtquote:Op zondag 3 november 2024 20:09 schreef derLudolf het volgende:
Wat is boter duur geworden, nog niet heel lang geleden kocht ik Gut&Gunstig 'Deutsche Markenbutter' voor ¤1,59 en herinner me ook nog dat ik ¤1,39 gaf. Gisteren moest ik ¤2,39 betalen
In Nederland nu 2,65 per pakje bij de Aldi.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:49 schreef derLudolf het volgende:
Dat was al van voor de MKZ uitbraak. Ongunstige omstandigheden voor gras (minder vet in de melk) en een hoge prijs/vraag naar kaas
Die van de Hema is ook echt 2/3 van wat het ooit was, als het niet nog kleiner is.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:26 schreef Bocaj het volgende:
Inflatie Nederland 4%
Inflatie Duitsland 2,22%
Rookworst lekker bij de stamppot was ineens ook 30 cent duurder. (Meer dan 15% stijging.)
Bovendien zijn ze van Unox overgestapt naar een andere fabrikant. Ik hou niet van rookworst, maar geen idee of de smaak dan ook minder is, of dat ze hun eigen recept ook bij de nieuwe leverancier gebruiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:27 schreef 111210 het volgende:
[..]
Die van de Hema is ook echt 2/3 van wat het ooit was, als het niet nog kleiner is.
Ha, zit net de folder van de Aldi online te lezen en ziehier:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bovendien zijn ze van Unox overgestapt naar een andere fabrikant. Ik hou niet van rookworst, maar geen idee of de smaak dan ook minder is, of dat ze hun eigen recept ook bij de nieuwe leverancier gebruiken.
De verse rookworst uit de koeling van de Aldi is goedkoper dan de Unox elders in de winkel, m'n ouders vinden de verse lekkerder.
Toevallig van de week een uitzending van de keuringsdienst van waarde over dit soort “best getest prijzen” die vertellen je dus eigenlijk precies niks…quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ha, zit net de folder van de Aldi online te lezen en ziehier:
https://www.aldi.nl/aanbi(...)335-1-0.article.html
Best getest!
In Goch (Kleverstrasse) sinds een week of 2 ook alquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:09 schreef z80 het volgende:
Kleve gaat met de tijd mee.![]()
De Lidl aan de Van-den-Bergh-Straße (onderaan Kleve naast de Mc) heeft tegenwoordig zelfscan kassa's.
Vandaag voor het eerst gezien, en getest.
Ha!quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:09 schreef z80 het volgende:
Kleve gaat met de tijd mee.![]()
De Lidl aan de Van-den-Bergh-Straße (onderaan Kleve naast de Mc) heeft tegenwoordig zelfscan kassa's.
Vandaag voor het eerst gezien, en getest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |