Dat met die projecties was dan het nog nooit vertoonde ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:49 schreef Momo het volgende:
Dat was zo geweldig? Dat iedereen wild werd tijdens repetitie?
Ja he.quote:
Wiwi loopt vooral hun piemel achterna, al zouden ze dan vast voor Jorge zijn gegaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat met die projecties was dan het nog nooit vertoonde ofzo?
Mans deed toch ook zoiets.
Oke niet op z'n gezicht..
Nee ik snap de hype van de Spanjaarden en de Wiwi's niet.
Polen doet ook aan projecties en daar worden mensen ook niet warm vanquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Had Marius Bär geen projecties op zijn gezicht? En Azerbeidzjan had ooit een geprojecteerde openhartoperatiequote:Op donderdag 1 februari 2024 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die mensen moeten echt uit hun macht worden ontzet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:53 schreef Greys het volgende:
Die Wiwi met hun tweet 'We guess Almacor just won BenidormFest'.
Hoe dan
Ja ik heb het nooit vertoonde compleet gemist zojuist kennelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Had Marius Bär geen projecties op zijn gezicht? En Azerbeidzjan had ooit een geprojecteerde openhartoperatie
Nog nooit vertoond lelijk jasjequote:Op donderdag 1 februari 2024 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb het nooit vertoonde compleet gemist zojuist kennelijk.
Gieren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:53 schreef Greys het volgende:
Die Wiwi met hun tweet tijdens de repetities 'We guess Almacor just won BenidormFest'.
Hoe dan
quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:55 schreef Strani het volgende:
Caliente direct ná St. Pedro is als wakker worden tijdens een geweldige seksdroom om je ervan bewust te worden dat je labrador je in je neus aan het likken is.
Nou voor veel mensen kwam hun seksdroom juist tot levenquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:55 schreef Strani het volgende:
Caliente direct ná St. Pedro is als wakker worden tijdens een geweldige seksdroom om je ervan bewust te worden dat je labrador je in je neus aan het likken is.
Tjaquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou voor veel mensen kwam hun seksdroom juist tot leven
quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:55 schreef Strani het volgende:
Yes ik heb dezelfde voorspelling.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:57 schreef Momo het volgende:
Door gaan St.Pedro, Jorge, Roger en Almacor denk ik.
Siiiiiiiiquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou voor veel mensen kwam hun seksdroom juist tot leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |