Hahahaha ja ik dacht dat de laatste al kwamquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Een kerel achter een piano met een hoop tegenlicht komt me toch ergens bekend voor
Ja, leuke uitstralingquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Hij heeft ook iets aandoenlijks in z’n manier van optreden
Je kan wel horen dat het anders is, jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:41 schreef Strani het volgende:
Ben benieuwd of julie nou ook verschil horen tussen Catalaans en Spaans.
Rustig Speedy Gonzalesquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik dacht dat de laatste al kwam![]()
Dit hele land is een bonte avond.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Die presentatoren hebben door dat ze niet op een bonte avond in het buurthuis staan maar op nationale tv?
Ik kan me herineren dat ik hier vooral heel veel autotune hoordequote:Op donderdag 1 februari 2024 23:46 schreef molloot200 het volgende:
Nou kom maar op met je unieke staging. Meestal zijn dat soort statements heel erg overdreven dus ik ben benieuwd.
Hmm dan zou ik het toch heel goed moeten vindenquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:47 schreef Cee het volgende:
Dit is m’n nummer laatst in m’n ranking.
Die zijn helemaal van het padje hoor, echt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:49 schreef Momo het volgende:
Dat was zo geweldig? Dat iedereen wild werd tijdens repetitie?
Deze Almacor?quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:47 schreef Cee het volgende:
En daar blijft het.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:47 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |