Er komt er nog één.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
Heb ff niet geteld maar nu de laatste of nr 7?
Gesponsord door AHquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:37 schreef H_T het volgende:
Heeft ze nou een tattoo van een hamster met een accordeon op haar linkerarm?
6quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
Heb ff niet geteld maar nu de laatste of nr 7?
En dan nog eenquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké dank!
Die emt de nooit vertoonde staging
Sorry ik had ge-edit. Eerst gaan we Catalaans zingen en daarna nog die andere favoriet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké dank!
Die emt de nooit vertoonde staging
Reggaeton, Catalaans, het is wel helemaal jouw avond, he?quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry ik had ge-edit. Eerst gaan we Catalaans zingen en daarna nog die andere favoriet.
Nee ik genoot, Straan!quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Sarcastisch fantastisch dan toch?
St. Pedro maakt alles goed!quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Reggaeton, Catalaans, het is wel helemaal jouw avond, he?
Ja na dezequote:Op donderdag 1 februari 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Die grote favoriet moet nog komen toch: Almacor?
Een kerel achter een piano met een hoop tegenlicht komt me toch ergens bekend voorquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké dank!
Die met de nooit vertoonde staging
Die andere bedoelt ze denk ik, liedje 8.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Een kerel achter een piano met een hoop tegenlicht komt me toch ergens bekend voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |