En die gingen stroopwafels verkopen in Dubai?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:51 schreef Ole het volgende:
Maar meeste aflevering den ik Waar begin je aan
Behalve bij mijn goede kennissen. Maar die zijn loaded. En wisten waar ze aan begonnen. Plan, geld,vergunningen op orde en geen bouwval
nee pannekoeken in gambiaquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
En die gingen stroopwafels verkopen in Dubai?
Veel met mijn ouders geweest, jaar of 50 geleden maar erg mooi gebied, stranden vaak alleen maar rotsen, dis schoentjes aan als je gaat zwemmenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Prachtig, hele Kroatische kuststreek trouwens, ben in 2021 helemaal van Porec via wat eilanden richting Zadar en toen langs de kustlijn naar Dubrovnik gereden
Naja ze spreken volgens mij iig de taal. Dat is al ietsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:40 schreef nils7 het volgende:
70k voor de verbouwing maar wel een zwembad willen, dat kost in NL al 50k.
Nu zal het wellicht iets goedkoper kunnen maar als je iets groters wil ben je dat wel kwijt ook in Viva la France
Heb een beetje bij haar het gevoel alsof ze haar jeugdliefde probeert achterna te gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:44 schreef golfer het volgende:
Allebei totaal verschillende ideeen over wat ze in Frankrijk willen gaan doen en nog nooit met elkaar samen gewoond.
maar wat zij wil dat gaat gebeuren , wat hij wil doet er niet veel toe, hij mag het doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:44 schreef golfer het volgende:
Allebei totaal verschillende ideeen over wat ze in Frankrijk willen gaan doen en nog nooit met elkaar samen gewoond.
Michelle is niet lelijk, zij past daar wel , en dat weet ze, ze voelt zich thuis daarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Hoe sterk is de liefde tussen Mark (53) en Michèle (50)? Ze leerden elkaar anderhalf jaar geleden kennen via een datingapp. Ondertussen lagen Michèles toekomstplannen al vast. Ze wilde altijd al naar Frankrijk emigreren en weet Mark over te halen mee te gaan.
In het dorpje L'Isle-Bouzon in het zuidwesten van Frankrijk wil het stel rond een oude boerderij die ze hebben gekocht een mini-resort laten verrijzen. Mark steekt de handen graag uit de mouwen, maar Michèle heeft nog nooit eerder geklust. Met een beperkt verbouwingsbudget gaan ze aan de slag.
Ah dat gemistquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze heeft twee kinderen van een Fransman.
Ja, dit is ook helemaal geen toeristische regio ofzo. Ik vraag me af hoeveel gasten ze daar gaan hebben buiten het hoogseizoen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:54 schreef nils7 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat als je binnendoor door een groot land zoals Frankrijk of Duitsland rijdt en je daar soms door dorpjes komt waarbij de eerste “grote” stad toch ruim een uur rijden is. En je je dan afvraagt waar leven die mensen hier dan van?
En dat zo’n stelletje als we nu op tv zien dan denkt: weet je wat, in zo’n K*t dorpje beginnen wij een resort…
In the middle of no fucking where
Zij spreekt echt goed Frans. Hij iets minder.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja ze spreken volgens mij iig de taal. Dat is al iets
Er zijn genoeg mensen die hun verblijf uitzoeken aan de hand van de aanwezigheid van een zwembadquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:57 schreef StephanL het volgende:
Zou een zwembad echt zo de van het geld vinden. Zou dat lekker in de kamers steken,
ja zeker, zonder pool komt er geen smoel, al is het maar voor de fotosquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die hun verblijf uitzoeken aan de hand van de aanwezigheid van een zwembad
nee een pool is noodzaak voor een verblijfquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:57 schreef StephanL het volgende:
Zou een zwembad echt zo de van het geld vinden. Zou dat lekker in de kamers steken,
De septic tank kostte 30 .000 euroquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:27 schreef franklop het volgende:
Maar dat budgetteren had wel iets beter gekund. Ze zaten er slechts 60.000 naast op het laatste deel. Op budget van 70k
Middenin een agrarische woestijn. Weinig natuur of bergen of meren daar te vinden om te recreeeren volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit is ook helemaal geen toeristische regio ofzo. Ik vraag me af hoeveel gasten ze daar gaan hebben buiten het hoogseizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |