Is het een mooie streek?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:14 schreef Szura het volgende:
Die zipline heb ik ook gedaan, komt wel dichtbij zo
Prachtig, hele Kroatische kuststreek trouwens, ben in 2021 helemaal van Porec via wat eilanden richting Zadar en toen langs de kustlijn naar Dubrovnik geredenquote:
Echt hé! Ok ik ben bedrijfseconoom maar begrijp niet hoe mensen denken met zo een budget toe te kunnen. En dan nog de juridische kant!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef golfer het volgende:
En hoeveel zijn ze nou over het verbouwbudget van 25K. heengegaan?
En die gingen stroopwafels verkopen in Dubai?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:51 schreef Ole het volgende:
Maar meeste aflevering den ik Waar begin je aan
Behalve bij mijn goede kennissen. Maar die zijn loaded. En wisten waar ze aan begonnen. Plan, geld,vergunningen op orde en geen bouwval
nee pannekoeken in gambiaquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
En die gingen stroopwafels verkopen in Dubai?
Veel met mijn ouders geweest, jaar of 50 geleden maar erg mooi gebied, stranden vaak alleen maar rotsen, dis schoentjes aan als je gaat zwemmenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Prachtig, hele Kroatische kuststreek trouwens, ben in 2021 helemaal van Porec via wat eilanden richting Zadar en toen langs de kustlijn naar Dubrovnik gereden
Naja ze spreken volgens mij iig de taal. Dat is al ietsquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:40 schreef nils7 het volgende:
70k voor de verbouwing maar wel een zwembad willen, dat kost in NL al 50k.
Nu zal het wellicht iets goedkoper kunnen maar als je iets groters wil ben je dat wel kwijt ook in Viva la France
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |