Verweijquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef D_A het volgende:
https://x.com/mikeverweij/status/1753132972893478969?s=46
Gelijk doen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef D_A het volgende:
https://x.com/mikeverweij/status/1753132972893478969?s=46
En daar gaat Ajax nu niet mee akkoord natuurlijk. Die willen minder/geen voorwaarden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Die 'verplichte' koopoptie heeft wel voorwaarden, die niet positief zijn
Ben ik het wel mee eens, mist ook ontzettend veel kansen doir gebrek aan overzicht en techniek. Als je die nu met winst kan verkopen meteen doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon voetbal kijken, die kan er niet zoveel van.
Klein tot middelgroot verlies gewoon pakken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, mist ook ontzettend veel kansen doir gebrek aan overzicht en techniek. Als je die nu met winst kan verkopen meteen doen.
Als ze van die miljoenen fatsoenlijke backs halen wel. Maar dat zal wel niet meer lukken binnen twee uurquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik merk als supporter niks van die miljoenen. Al is 15 miljoen voor een spits die er niks van kan wel veel
Als je hem nu kan slijten met winst is dat sowieso een stapje naar herstel, los van of je deze winterstop al versterkingen haalt. Als we nog een paar van die miskleunen van Mislintat zonder al te veel schade kunnen verpatsen sta je er een stuk beter voor in de zomer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ze van die miljoenen fatsoenlijke backs halen wel. Maar dat zal wel niet meer lukken binnen twee uur
Met akpom heb je meer kans op de derde plaats en volgende ronde clquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je hem nu kan slijten met winst is dat sowieso een stapje naar herstel, los van of je deze winterstop al versterkingen haalt. Als we nog een paar van die miskleunen van Mislintat zonder al te veel schade kunnen verpatsen sta je er een stuk beter voor in de zomer.
Misschien kunnen we toestemming vragen om met 14 spelers te spelenquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ze van die miljoenen fatsoenlijke backs halen wel. Maar dat zal wel niet meer lukken binnen twee uur
Valt tegen. ASE is weg, Hato is centraal vereist, Martha geen back, Ávila is kapot, Sosa altijd ziek, zwak of misselijk, Rensch is een zacht ei, Gooijer te onervaren en Gaaei is helemaal geen voetballer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien kunnen we toestemming vragen om met 14 spelers te spelen
we hebben toch genoeg backs
we hebben er nog steeds genoegquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Valt tegen. ASE is weg, Hato is centraal vereist, Martha geen back, Ávila is kapot, Sosa altijd ziek, zwak of misselijk, Rensch is een zacht ei, Gooijer te onervaren en Gaaei is helemaal geen voetballer.
Plus dat ze moeten vrezen voor tien strafpunten zoals Everton die ook kreeg voor het overtreden van de FFP regels.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, hij gaat niet meer.
Komende zomer maar fatsoenlijk regelen.
Een van de grootste problemen was dat Forrest hem alleen over zou nemen als ze niet zouden degraderen. Gezien de stand in de PL is die kans nog redelijk groot.
Wat moet ie anders zeggen? Kut dat ik terug ben?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hartstikke leuk dat Rijkhoff terug is, denk dat we daar aardig wat plezier aan gaan beleven, maar wat bezielt zo'n jongen nou om nu te gaan roepen dat 'ie zo'n ras-Ajacied is. Knul wist niet hoe snel 'ie weg moest toen hij 16 werd.
Bij hem heb je ook het probleem niet dat je erop gaat verliezen en voor plan B een prima spits dus goed dat hij blijft.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, hij gaat niet meer.
Komende zomer maar fatsoenlijk regelen.
Een van de grootste problemen was dat Forrest hem alleen over zou nemen als ze niet zouden degraderen. Gezien de stand in de PL is die kans nog redelijk groot.
Eens. En ook een irritante gewoonte van jongens als Brobbey destijds en nu die Misehouy; denk wel dat die gasten helemaal gek gedraaid worden door hun omgeving, en laat ik voor mezelf spreken: toen ik 16 was maakte ik ook niet al te verstandige keuzes, laat staan dat er toen iemand met tonnen / miljoen stond te zwaaien.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hartstikke leuk dat Rijkhoff terug is, denk dat we daar aardig wat plezier aan gaan beleven, maar wat bezielt zo'n jongen nou om nu te gaan roepen dat 'ie zo'n ras-Ajacied is. Knul wist niet hoe snel 'ie weg moest toen hij 16 werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |