Dood.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kiezen tussen dood en hersendood. Wat een uitdaging.
Over hersendood gesproken, zou die Sosa nog een keer gaan voetballen of moeten we die ook maar afschrijven?quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kiezen tussen dood en hersendood. Wat een uitdaging.
Het erge is dat ik hoop dat hij er zondag bij is aangezien Martha al helemaal oogaids is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over hersendood gesproken, zou die Sosa nog een keer gaan voetballen of moeten we die ook maar afschrijven?
Die mag in de zomer pleite.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over hersendood gesproken, zou die Sosa nog een keer gaan voetballen of moeten we die ook maar afschrijven?
die zat afgelopen week wel op de bank dus die lijkt dan wel fit toch? Beter dan martha iig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net als Mikautadze liep die ook te ballen alsof het hem heel weinig kan schelen .quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Samen naar de Bulldogquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Mikautadze liep die ook te ballen alsof het hem heel weinig kan schelen .
Vrienden van me spotten Sosa een keer aan de racletten op een doordeweekse avond. Misschien doet hij dat wel.quote:
Het lijkt of hij op vakantie is in Amsterdam.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrienden van me spotten Sosa een keer aan de racletten op een doordeweekse avond. Misschien doet hij dat wel.
Het probleem is een beetje dat hij alleen aanvallend goed is als back, en we daar bij Ajax weinig aan hebben in deze tijden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt of hij op vakantie is in Amsterdam.
Klopt maar van hem had ik wel iets meer verwacht, we hebben het wel over de eredivisie, al moet ik zeggen dat Taylor het de back achter hem ook niet makkelijk maakt want die is nog aan het rouwen als de bal alweer aan de verkeerde kant in het netje ligt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat hij alleen aanvallend goed is als back, en we daar bij Ajax weinig aan hebben in deze tijden.
De tactische wanorde bij dit Ajax is wel zelden vertoond. Dat Martha een keer als een debiel instapt en het bedeen openligt, deugt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar van hem had ik wel iets meer verwacht, we hebben het wel over de eredivisie, al moet ik zeggen dat Taylor het de back achter hem ook niet makkelijk maakt want die is nog aan het rouwen als de bal alweer aan de verkeerde kant in het netje ligt.
en dat was Twente met je eens.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Bizar. ASE is een minder slechte linksback dan Martha.
Neequote:Op donderdag 1 februari 2024 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een uur of 7, komt er nog 'vuurwerk'?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een uur of 7, komt er nog 'vuurwerk'?
Jong Ajax en op de bank bij het 1e lijkt me.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Rijkhoff gaat eerst naar Jong Ajax of?
Een verlies maken op een speler die je naar de hel wil sturen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Forbs voor 15 miljoen naar Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |