abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212229199

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse), Gaston Avila (Antwerp), Borna Sosa (Stuttgart), Sivert Mannsverk (Molde FK) Jordan Henderson (Al-Ettifaq)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Anton Gaaei, Gaston Avila, Borna Sosa, Ar'Jany Martha

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Steven Berghuis, Kristian Hlynsson, Sivert Mannsverk, Jordan Henderson

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Brian Brobbey, Chuba Akpom, Mika Godts, Georges Mikautadze

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Groot fan van User Wotte
  dinsdag 30 januari 2024 @ 20:33:32 #2
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_212229220
Lekker man een 28-jarige Griek van een middenmoter uit de Championship, dat wordt vast weer een grandioos succes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_212229319
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Lekker man een 28-jarige Griek van een middenmoter uit de Championship, dat wordt vast weer een grandioos succes.
Sjon hep ermee gewerkt dus hij is vast beter dan die andere 8 linksbacks
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212229369
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Caland het volgende:

[..]
dat is dan ook niet zo lastig vrees / denk ik
pi_212229514
quote:

[..]
John is een lieve en geen domme man
Groot fan van User Wotte
pi_212229715
T zal toch gebeuren dat Akpom, Forbs en Bergwijn ineens weg zijn.
Hoop geld, geen spelers :')
stupidity has become as common as common sense was before
pi_212230071
quote:

[..]
Deze kan er ook niks van helaas
No bitch to me
pi_212230272
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
T zal toch gebeuren dat Akpom, Forbs en Bergwijn ineens weg zijn.
Hoop geld, geen spelers :')
Geloof dat niet zo.

Konden we maar 3 linksbacks verkopen

#dromenkanaltijd
  dinsdag 30 januari 2024 @ 22:05:27 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212230570
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 19:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Lekker de doelpalen aan het verzetten?
We zullen zien zaterdag :)

Aparte dag voor een topper overigens. Alhoewel, 'topper' :P
Wat heeft dat nou met doelpalen verzetten te maken, ik zeg alleen dat ik van de schoten op doel die ik gezien heb en geen goal werden er maar 1 gevaarlijk was, dus de statistiek zegt me niet zoveel.

En zaterdag wordt het natuurlijk moeilijk voor Ajax, er zijn wel wat stappen gezet maar vooral met bal, zonder is het heel fragiel.
pi_212230608
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat heeft dat nou met doelpalen verzetten te maken, ik zeg alleen dat ik van de schoten op doel die ik gezien heb en geen goal werden er maar 1 gevaarlijk was, dus de statistiek zegt me niet zoveel.

En zaterdag wordt het natuurlijk moeilijk voor Ajax, er zijn wel wat stappen gezet maar vooral met bal, zonder is het heel fragiel.
Jij stelde dat het primair schoten van buiten de 16 waren. Vervolgens laten de statistieken iets anders zien en begin je vervolgens dat het ongevaarlijke schoten waren.

Dan ben je de doelpalen aan het verzetten.
blablablabla
  dinsdag 30 januari 2024 @ 22:20:50 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212230709
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij stelde dat het primair schoten van buiten de 16 waren. Vervolgens laten de statistieken iets anders zien en begin je vervolgens dat het ongevaarlijke schoten waren.

Dan ben je de doelpalen aan het verzetten.
quote:
Nu niks.
Al is het wel een problematische statistiek gezien hoe makkelijk PSV scoort..
Los van eventuele versterkingen wel benieuwd wat Schip daar op korte termijn aan denkt te gaan doen.
Je hebt schoten op doel en schoten op doel, naast die 2 goals waarvan er eentje gelukkig inging kan ik me nog 1 grote kans van hun herinneren die op doel was.

quote:
Het gaat niet om de kwaliteit van die schoten of het eindresultaat maar geeft wel een indicatie van hoeveel ruimte er wederom lag als zo'n laagvlieger tot een dergelijke bizarre statistiek komt.

Ter vergelijking tegen Feyenoord hadden ze 0 schoten op kool. En tegen PSV eentje....
Je hebt dus niet gekeken.

quote:
Ik wel en jij waarschijnlijk ook maar je wil het kennelijk niet zien dan.
Er is nog van alles mis met Ajax hoor maar als er van buiten de 16 geschoten wordt is dat toch niet iets om je druk over te maken, dus schoten op doel zeggen niet zoveel.

quote:
Heb je niet een andere wedstrijd zitten kijken? 8 schoten van Heracles waren binnen de 16 en slechts 5 er buiten.
https://www.fcupdate.nl/v(...)x-27-01/statistieken
Grote kansen
1 - 4

quote:
Lekker de doelpalen aan het verzetten?
We zullen zien zaterdag :)

Aparte dag voor een topper overigens. Alhoewel, 'topper' :P
pi_212231025
  dinsdag 30 januari 2024 @ 22:56:20 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212231068
quote:
Wel leuk voor ze.
  dinsdag 30 januari 2024 @ 23:09:48 #14
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_212231254
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
[..]
Je hebt schoten op doel en schoten op doel, naast die 2 goals waarvan er eentje gelukkig inging kan ik me nog 1 grote kans van hun herinneren die op doel was.
[..]
Je hebt dus niet gekeken.
[..]
Er is nog van alles mis met Ajax hoor maar als er van buiten de 16 geschoten wordt is dat toch niet iets om je druk over te maken, dus schoten op doel zeggen niet zoveel.
[..]
Grote kansen
1 - 4
[..]

Je kan beter niet reageren die loopt gewoon te zuigen
  dinsdag 30 januari 2024 @ 23:15:29 #15
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212231323
Toch nog een CL wedstrijd straks jaaaaaaa
pi_212231587
Gewoon een hele knappe prestatie van de dames _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212231594
Ik hoor nu Van Basten bij Rondo over Brobbey, wat is dat toch een vreselijk zure negatieve vent altijd. Zelfs nu Brobbey begint te scoren aan de lopende band is het nog niet goed genoeg, want oh hij miste ook een kans in de wedstrijd _O-

Ik was even vergeten dat Van Basten er altijd 5 per pot maakte :+
pi_212231621
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor nu Van Basten bij Rondo over Brobbey, wat is dat toch een vreselijk zure negatieve vent altijd. Zelfs nu Brobbey begint te scoren aan de lopende band is het nog niet goed genoeg, want oh hij miste ook een kans in de wedstrijd _O-

Weet niet wat er met hem gebeurt is, maar voor mij wel de reden dat ik er amper nog naar kijken.
Het continue gejank dat eruit komt.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_212231638
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:

Hij heeft gewoon gelijk. 2x scoren tegen Heracles is leuk, maar laat het nu maar zien tegen PSV.

Maar goed, MvB moet ook begrijpen dat niet iedere voetballer zijn niveau zal aantikken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212231659
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon gelijk. 2x scoren tegen Heracles is leuk, maar laat het nu maar zien tegen PSV.

Maar goed, MvB moet ook begrijpen dat niet iedere voetballer zijn niveau zal aantikken.
Hij laat het nu al een flink aantal weken op rij zien, dan doe je het gewoon goed.
pi_212231690
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hij laat het nu al een flink aantal weken op rij zien, dan doe je het gewoon goed.
Dat kan niemand ontkennen.

Zijn groeicurve is duidelijk zichtbaar, hopenlijk laat hij het ook zien in topwedstrijden. En ook met betere spelers om zich heen, zoals in Oranje.

Tijd zal leren.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212231737
Het Ajax van Duitsland heeft interesse in Bergwijn?
  woensdag 31 januari 2024 @ 00:57:42 #23
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212232007
Saibari is erbij boys
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_212232024
quote:

[..]
De backs bij Ajax zijn een beetje zoals Feyenoord veelal brandhout koopt op de flanken.
pi_212232304
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2024 00:57 schreef Parafernalia het volgende:
Saibari is erbij boys
Wie?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')