Oh ja dat is ook zo. Ik zat aan van die krullerige tattoos te denken.quote:
Ik vind darten ook kampernellie maar bij een date kun je toch iemand z’n verhaal in z’n waarde laten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:08 schreef DKUp het volgende:
Darten bashen, dikke lelijke mannen sport
Zij is echt erg
Dat ja, het is tokkie. Om iemand voor je compleet te bashenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind darten ook kampernellie maar bij een date kun je toch iemand z’n verhaal in z’n waarde laten.
En over een ex praten is nog idioter.
Louter verstandige teksten van forumgebruikster @Pisces29quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind darten ook kampernellie maar bij een date kun je toch iemand z’n verhaal in z’n waarde laten.
Jep, ik snap je....'tribals' zijn afkomstig van een stam in principequote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo. Ik zat aan van die krullerige tattoos te denken.
erg lullig dit voor mensen die opgegroeid zijn met de dartspijl en dit dan lezenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |