Toch fijn dat ze uitlegt wat het plaatje betekentquote:
Ik houd echt van ongemakkelijke televisie. Daarom ben ik ook zo'n fan van dit soort programma's.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Als mensen zo ongemakkelijk worden/zijn word ik dat ook
Eens ja. Van die plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
ABN is een vereiste.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar om nu heel Brabant en Limburg op een hoop te gooien. Ik ken plekken in Brabant zonder zachte G. En ik ken dialect uit Zuid-Holland (geboren en getogen) wat je een stuk minder serieus kunt nemen.
Blij dat je niet de enige ben die zo denkt :pquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:51 schreef Haags het volgende:
Mr. Woodstock is ook een beetje een droogkloot.
Man die past hier toch niet haha wel een mooie gast. Boeit m gen flikker volgens mij.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:51 schreef Haags het volgende:
Mr. Woodstock is ook een beetje een droogkloot.
Dan ga ik de stiltes vullen en wordt het een eenzijdig gesprek.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Plekken in nb zonder G, zeker Veen, SprangCapelle enzoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar om nu heel Brabant en Limburg op een hoop te gooien. Ik ken plekken in Brabant zonder zachte G. En ik ken dialect uit Zuid-Holland (geboren en getogen) wat je een stuk minder serieus kunt nemen.
Ook een kunst !quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ga ik de stiltes vullen en wordt het een eenzijdig gesprek.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ABN is een vereiste.
En die heb je ook in brabant en limburgMaar ik zou er niet willen wonen.
Bleskensgraaf/Stolwijk? Lekker in de polderquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan is het goedDat laatste moet je zelf weten. Ik ken nog maar weinig plekken in Zuid-Holland waar ik zou willen wonen.
Bleskensgraaf is biblebelt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bleskensgraaf/Stolwijk? Lekker in de polder
SC niet, ik heb wel eens iemand ontmoet die daar vandaan kwam, vandaar dat ik het ken, en die kon alleen maar plat Brabants praten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Plekken in nb zonder G, zeker Veen, SprangCapelle enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |