Oh ja dat is ook zo. Ik zat aan van die krullerige tattoos te denken.quote:
Ik vind darten ook kampernellie maar bij een date kun je toch iemand z’n verhaal in z’n waarde laten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:08 schreef DKUp het volgende:
Darten bashen, dikke lelijke mannen sport
Zij is echt erg
Dat ja, het is tokkie. Om iemand voor je compleet te bashenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind darten ook kampernellie maar bij een date kun je toch iemand z’n verhaal in z’n waarde laten.
En over een ex praten is nog idioter.
Louter verstandige teksten van forumgebruikster @Pisces29quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind darten ook kampernellie maar bij een date kun je toch iemand z’n verhaal in z’n waarde laten.
Jep, ik snap je....'tribals' zijn afkomstig van een stam in principequote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo. Ik zat aan van die krullerige tattoos te denken.
erg lullig dit voor mensen die opgegroeid zijn met de dartspijl en dit dan lezenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Haai haai op je werk?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Ik zeg ook de laatste jaren heel veel haai door dit programma
Het oordeel laten we in de lucht hangen.quote:
Haai haai zeg ik nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het oordeel laten we in de lucht hangen.
Die is juist leukquote:
Lekker direct.quote:
Ja.quote:
Die jongen gun je toch wat beters.quote:
Ja, leuke jongen welquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongen gun je toch wat beters.
Dit ja, ze heeft dat onaardige gezanik niet nodigquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongen gun je toch wat beters.
Tot morgenquote:
Ik sta graag in de spits.quote:
knap lullig voor die ventquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:30 schreef DKUp het volgende:
Dat ze op een gegeven moment op een frau verliefd werd.
Je support ook de verkeerde club.quote:
Dan ga je zeker op dinsdagen van 9 tot 5 naar kantoor met de auto.quote:
Ik ben voor niemandquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je support ook de verkeerde club.
Wel voor dit warm bad, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |