Want?quote:
Karpatsjoquote:
Dat zei hij, hij wilde curvy en leuke mensen, maar hij zei het op zo'n manier dat hij suggereerde dat de 'normale' modellen niet leuk zijn om mee te werken.quote:
Genoteerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze leuk bij elkaar passen.
Ik denk dat zij nee gaat zeggen. Gras is groen.
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze leuk bij elkaar passen.
Ik denk dat zij nee gaat zeggen. Gras is groen.
Ja net na het posten bedacht ik me dat hij dat vast gezegd had.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zei hij, hij wilde curvy en leuke mensen, maar hij zei het op zo'n manier dat hij suggereerde dat de 'normale' modellen niet leuk zijn om mee te werken.
Bernd gaat nee zeggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Denk dat de haaitjes wel Ja gaan zeggen. Maaarrrrr > Afstand...
Inderdaad, je kan ook vragen om wat te laten zien, daar komen de leukste gesprekken van.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat raar, haai vraagt naar hobbies, BJ zegt "ik teken", dan vraagt hij "verder nog iets" Niet echt geïnteresseerd in wat BJ tekent.
Altena idd. Maar westen van Breda is ook meer boers dan Brabants.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Plekken in nb zonder G, zeker Veen, SprangCapelle enzo
Bij deze een like op jouw post om deze de like te delenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zegt jammer.
Deze man verdient een like dat hij dat eerlijk zegt.
Lijkt wel een nekcorset.quote:
Eigenlijk wel ja, of een trieste omgeving.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:01 schreef onlogisch het volgende:
22 en dan al een maagverkleining. Ze zal ook wel een ruggengraat missen.
Zo jullie tweequote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, of een trieste omgeving.
De boel hangt al bij Donna. Een maagverkleining Haags. Wel opblijven letten hé.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:03 schreef Haags het volgende:
Als de boel gaat hangen bij Donna wordt die tattoo ook een heel ander verhaal.
Dit moet je uitleggenquote:
Ik houd wel van face tattoos bij vrouwen. De juiste tattoos in ieder geval bij de juiste vrouw.quote:
Vergeef me maat, ik ben moe.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De boel hangt al bij Donna. Een maagverkleining Haags. Wel opblijven letten hé.
Dat zijn toch geen tribals? Ik dacht soort maori dingen.quote:
lijkt me een prima match. Dus ze zeggen ja en dan blijft het stil op de appquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Dit kan wel iets worden toch? Ze vallen zelfs niet stil
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoop het voor ze.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Maoris zijn toch ook een tribe...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tribals? Ik dacht soort maori dingen.
Dit programma minimaal 50%quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:05 schreef Joop_W het volgende:
Alweer autisme pijn, hoeveel procent van de mensen heeft dit niet in enige mate? Arme mensen die het super erg vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |