quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
En heerlijk peroxideblond. Alsof wist van de verkiezingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef DKUp het volgende:
Dunne beentjes
Veel te strakke broek
Al die haren
Doorschijnend hemd
Veel Fok!ers.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe een datingprogramma van een ON eruit zal zien
Dikke pot verf in het haar en over the top.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind BJ wel iets te blond.
Verder lijken ze me aardig.
Ik vind het juist sympathiek.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Die Vlaamse is wel leuk. Jammer van het accent.
Accent net zo erg als Brabant en Limburgquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
En al die tattoosquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik krijg dan altijd een onweerstaanbare neiging om mijn Samson imitatie uit te voeren.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Berlijn is wel ergquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iets typisch hoofstad-achtig toch?
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Accent net zo erg als Brabant en Limburg
Zij maakt een legoblokje van jequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef onlogisch het volgende:
Aïcha heeft wel een paar goeie jetsers.
Hij heeft wel prachtig haar qua dikte en model.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind BJ wel iets te blond.
Verder lijken ze me aardig.
Dat accent is juistquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Zachte g. Allemaal een dikke nee.quote:
Vind het maar een saaie grijze stad.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet echt eens naar Berlijn gaan, nog nooit geweest
Ik vind dit eigenlijk nog erger. Omdat ze steeds klemtonen gek leggen en van die vreemde woorden tussendoor gebruiken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Accent net zo erg als Brabant en Limburg
Erg strengquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zachte g. Allemaal een dikke nee.
Zeker. Sowieso een Belg. Nee man.quote:
Ja, dat was nogal vreemd, ze kunnen dus theoretisch 1uur en 40 minuten van elkaar wonen, of vlak bij elkaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Reistijd vragen
Niet naar de woonplaats vragen
Enschedeeeeequote:
Meestal zap ik dan ook weg jaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Als mensen zo ongemakkelijk worden/zijn word ik dat ook
Maar om nu heel Brabant en Limburg op een hoop te gooien. Ik ken plekken in Brabant zonder zachte G. En ik ken dialect uit Zuid-Holland (geboren en getogen) wat je een stuk minder serieus kunt nemen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Sowieso een Belg. Nee man.
Toch fijn dat ze uitlegt wat het plaatje betekentquote:
Ik houd echt van ongemakkelijke televisie. Daarom ben ik ook zo'n fan van dit soort programma's.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Eens ja. Van die plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
ABN is een vereiste.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar om nu heel Brabant en Limburg op een hoop te gooien. Ik ken plekken in Brabant zonder zachte G. En ik ken dialect uit Zuid-Holland (geboren en getogen) wat je een stuk minder serieus kunt nemen.
Blij dat je niet de enige ben die zo denkt :pquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:51 schreef Haags het volgende:
Mr. Woodstock is ook een beetje een droogkloot.
Man die past hier toch niet haha wel een mooie gast. Boeit m gen flikker volgens mij.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:51 schreef Haags het volgende:
Mr. Woodstock is ook een beetje een droogkloot.
Dan ga ik de stiltes vullen en wordt het een eenzijdig gesprek.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Plekken in nb zonder G, zeker Veen, SprangCapelle enzoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar om nu heel Brabant en Limburg op een hoop te gooien. Ik ken plekken in Brabant zonder zachte G. En ik ken dialect uit Zuid-Holland (geboren en getogen) wat je een stuk minder serieus kunt nemen.
Ook een kunst !quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ga ik de stiltes vullen en wordt het een eenzijdig gesprek.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ABN is een vereiste.
En die heb je ook in brabant en limburgMaar ik zou er niet willen wonen.
Bleskensgraaf/Stolwijk? Lekker in de polderquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan is het goedDat laatste moet je zelf weten. Ik ken nog maar weinig plekken in Zuid-Holland waar ik zou willen wonen.
Bleskensgraaf is biblebelt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bleskensgraaf/Stolwijk? Lekker in de polder
SC niet, ik heb wel eens iemand ontmoet die daar vandaan kwam, vandaar dat ik het ken, en die kon alleen maar plat Brabants praten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Plekken in nb zonder G, zeker Veen, SprangCapelle enzo
Want?quote:
Karpatsjoquote:
Dat zei hij, hij wilde curvy en leuke mensen, maar hij zei het op zo'n manier dat hij suggereerde dat de 'normale' modellen niet leuk zijn om mee te werken.quote:
Genoteerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze leuk bij elkaar passen.
Ik denk dat zij nee gaat zeggen. Gras is groen.
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze leuk bij elkaar passen.
Ik denk dat zij nee gaat zeggen. Gras is groen.
Ja net na het posten bedacht ik me dat hij dat vast gezegd had.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zei hij, hij wilde curvy en leuke mensen, maar hij zei het op zo'n manier dat hij suggereerde dat de 'normale' modellen niet leuk zijn om mee te werken.
Bernd gaat nee zeggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Denk dat de haaitjes wel Ja gaan zeggen. Maaarrrrr > Afstand...
Inderdaad, je kan ook vragen om wat te laten zien, daar komen de leukste gesprekken van.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat raar, haai vraagt naar hobbies, BJ zegt "ik teken", dan vraagt hij "verder nog iets" Niet echt geïnteresseerd in wat BJ tekent.
Altena idd. Maar westen van Breda is ook meer boers dan Brabants.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Plekken in nb zonder G, zeker Veen, SprangCapelle enzo
Bij deze een like op jouw post om deze de like te delenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zegt jammer.
Deze man verdient een like dat hij dat eerlijk zegt.
Lijkt wel een nekcorset.quote:
Eigenlijk wel ja, of een trieste omgeving.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:01 schreef onlogisch het volgende:
22 en dan al een maagverkleining. Ze zal ook wel een ruggengraat missen.
Zo jullie tweequote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, of een trieste omgeving.
De boel hangt al bij Donna. Een maagverkleining Haags. Wel opblijven letten hé.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:03 schreef Haags het volgende:
Als de boel gaat hangen bij Donna wordt die tattoo ook een heel ander verhaal.
Dit moet je uitleggenquote:
Ik houd wel van face tattoos bij vrouwen. De juiste tattoos in ieder geval bij de juiste vrouw.quote:
Vergeef me maat, ik ben moe.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De boel hangt al bij Donna. Een maagverkleining Haags. Wel opblijven letten hé.
Dat zijn toch geen tribals? Ik dacht soort maori dingen.quote:
lijkt me een prima match. Dus ze zeggen ja en dan blijft het stil op de appquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Dit kan wel iets worden toch? Ze vallen zelfs niet stil
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoop het voor ze.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Maoris zijn toch ook een tribe...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tribals? Ik dacht soort maori dingen.
Dit programma minimaal 50%quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:05 schreef Joop_W het volgende:
Alweer autisme pijn, hoeveel procent van de mensen heeft dit niet in enige mate? Arme mensen die het super erg vinden.
Oh ja dat is ook zo. Ik zat aan van die krullerige tattoos te denken.quote:
Ik vind darten ook kampernellie maar bij een date kun je toch iemand z’n verhaal in z’n waarde laten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:08 schreef DKUp het volgende:
Darten bashen, dikke lelijke mannen sport
Zij is echt erg
Dat ja, het is tokkie. Om iemand voor je compleet te bashenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind darten ook kampernellie maar bij een date kun je toch iemand z’n verhaal in z’n waarde laten.
En over een ex praten is nog idioter.
Louter verstandige teksten van forumgebruikster @Pisces29quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind darten ook kampernellie maar bij een date kun je toch iemand z’n verhaal in z’n waarde laten.
Jep, ik snap je....'tribals' zijn afkomstig van een stam in principequote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo. Ik zat aan van die krullerige tattoos te denken.
erg lullig dit voor mensen die opgegroeid zijn met de dartspijl en dit dan lezenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Haai haai op je werk?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Ik zeg ook de laatste jaren heel veel haai door dit programma
Het oordeel laten we in de lucht hangen.quote:
Haai haai zeg ik nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het oordeel laten we in de lucht hangen.
Die is juist leukquote:
Lekker direct.quote:
Ja, best schattig. Ik ben benieuwd.quote:
Ja.quote:
Die jongen gun je toch wat beters.quote:
Ja, leuke jongen welquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongen gun je toch wat beters.
Dit ja, ze heeft dat onaardige gezanik niet nodigquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongen gun je toch wat beters.
Tot morgenquote:
Ik sta graag in de spits.quote:
knap lullig voor die ventquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:30 schreef DKUp het volgende:
Dat ze op een gegeven moment op een frau verliefd werd.
Je support ook de verkeerde club.quote:
Dan ga je zeker op dinsdagen van 9 tot 5 naar kantoor met de auto.quote:
Ik ben voor niemandquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je support ook de verkeerde club.
Wel voor dit warm bad, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |