Oh wacht Beune rijdt dat WK nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:45 schreef hhh38 het volgende:
Calgary lijkt me in het nadeel van Weidemann en Sablikova, maar verder zie ik wel 5 kanshebbers. Helaas geen Lollobrigida.
Ja dat sloeg echt nergens op.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:53 schreef heywoodu het volgende:
Mooie graphic, je zou bijna denken dat landen die de Spelen organiseren in de breedte sterker worden richting de Spelen, ze zijn iets op het spoor
Oh ja... Op NK reed ze wel heel goed, al lijkt Beune me wat constanterquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, Dul.
Reed 4.07 in de B-groep vandaag
Ik vraag me af of je dit bij Korea en China ook ziet hoor, zoveel verschilde die vormcurve niet van de jaren ervoor en erna volgens mij.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:53 schreef heywoodu het volgende:
Mooie graphic, je zou bijna denken dat landen die de Spelen organiseren in de breedte sterker worden richting de Spelen, ze zijn iets op het spoor
Niet in elke specifieke sport, maar in de hele breedte zag je het ook daar toch gewoon?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dit bij Korea en China ook ziet hoor, zoveel verschilde die vormcurve niet van de jaren ervoor en erna volgens mij.
Dat klopt. Maar alleen als er flink geïnvesteerd wordt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet in elke specifieke sport, maar in de hele breedte zag je het ook daar toch gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |