Ja sowieso, Groenewoud zat laatst bij de schaatspodcast die liet weten alles te doen zoals de ploeg bepaald, maar was ook liever wel naar Japan gegaan. Zelfde over eten en slapen ze deed alles zoals Jillert dat voorschreef. Ze kwam daar op mij ook wat simpel over.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar heeft Schouten het zichzelf lastig gemaakt ja. Ik had toen indruk dat Irene wel wou gaan naar Obihiro maar Jillert niet. En Jillert bepaalt.
Groenewoud is het slaafje van de ploeg, ik zie Irene eerder Anema durven tegen spreken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja sowieso, Groenewoud zat laatst bij de schaatspodcast die liet weten alles te doen zoals de ploeg bepaald, maar was ook liever wel naar Japan gegaan. Zelfde over eten en slapen ze deed alles zoals Jillert dat voorschreef. Ze kwam daar op mij ook wat simpel over.
De bel gingquote:
In principe eens, maar ik ben bang dat veel schaatsers daar huiverig voor zijn vlak voor het WKquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:31 schreef Remco het volgende:
Er had hier trouwens prima een 5000/10.000 meter kunnen worden gereden, vrij achterlijk dat die internationaal maar 1x per jaar wordt gereden bij de world cups.
Voor Beune wel prima.quote:
SPOILER: 3000m Women Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |