ik lees dan denk ik ook nog wel meer boekjes dan jij maatquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lezen doe je in een boek. De jeugd van tegenwoordig wordt al slechter in lezen, dus we moeten de race to the bottom zo snel mogelijk stoppen.
@aTypisch is niet de jeugd van tegenwoordig (die trouwens wel baat hebben bij voorlezen om interesse in boeken aan te wakkeren. In tegenstelling tot dat kut begrijpend lezen en literatuur op het middelbaar godverdomme).quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lezen doe je in een boek. De jeugd van tegenwoordig wordt al slechter in lezen, dus we moeten de race to the bottom zo snel mogelijk stoppen.
De paaseieren liggen alweer in de winkel. Het komt goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:40 schreef RamboDirk het volgende:
Januari duurt echt te lang, opdoeken deze maand. Licht uit doen nooit meer over hebben.
heb je zo'n kutleven?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:40 schreef RamboDirk het volgende:
Januari duurt echt te lang, opdoeken deze maand. Licht uit doen nooit meer over hebben.
@Jojoortjequote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De paaseieren liggen alweer in de winkel. Het komt goed.
Ik denk dat het niet helpt, als je lezen vreselijk vindt zal je na een luisterboek zelden de stap naar echt lezen maken. Want lezen blijft zelf lezen. Maar wellicht een klein groepje.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:atypisch is niet de jeugd van tegenwoordig (die trouwens wel baat hebben bij voorlezen om interesse in boeken aan te wakkeren. In tegenstelling tot dat kut begrijpend lezen en literatuur op het middelbaar godverdomme).
Ik geef hem verder groot gelijk
Ook alleen al de opmerking: "heb je zo'n kutleven?", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een kut leven hebt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
ik kan je Atlas Shrugged aanraden als je eens wat anders wil dan dit zielige gedoequote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "heb je zo'n kutleven?", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een kut leven hebt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Wat vind jij van objectivisme? @KingRolandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan je Atlas Shrugged aanraden als je eens wat anders wil dan dit zielige gedoe
overrated maar nuttiger dan een hoop andere troepquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat vind jij van objectivisme? @:kingroland
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet helpt, als je lezen vreselijk vindt zal je na een luisterboek zelden de stap naar echt lezen maken. Want lezen blijft zelf lezen. Maar wellicht een klein groepje.
En die duim is voor…?quote:
Tolkien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:56 schreef aTypisch het volgende:
luisterboekengod
stukje tolkien in de oren terwijl je je kniëen en enkels verneukt tijdens het rennen
Ayn Randquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat vind jij van objectivisme? @:kingroland
Fawlty Towers, Young Ones, All in the family, The Office, Bottom........En alles van Jiskefet.quote:
Fawlty Towers vind ik ook wel geinigquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fawlty Towers, Young Ones, All in the family, The Office, Bottom........En alles van Jiskefet.
Er zijn steeds meer debielen die boeken zeggen te schrijven terwijl er steeds minder wordt gelezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eerste twee vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fawlty Towers, Young Ones, All in the family, The Office, Bottom........En alles van Jiskefet.
Ik moet de Amerikaanse Office nog steeds zien. Zijn een paar seizoenen van zag ik. Dus prettig vooruitzicht. Voor nu trusten en tot morgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste twee vind ik wel leuk.The Office kon me na één stuk nog niet pakken, dat moet ik nog een kans geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |