Doen het goed op de Q3 cijfers, ga zo door.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:33 schreef nostra het volgende:
+ Chart Industries, mooie combinatie van groeimarkten (van pfas tot lng, en van elektrificatie datacentra tot storage en CO2-afvang), sterk winstgevend, wel overleveraged geweest door anorganische groei, maar FCF heeft na de grootste overname in 2023 de debt/ebitda weer snel verlaagd van 4+ naar 3,1 (FCF conversion = 100%). Nu 12x wpa, 3-year outlook mid-teens organic revenue CAGR, mid-40's EPS CAGR.
En weer eruit, $40 erbij op $120 vind ik wel prima om te cashen - plus hun play is juist op milieu en Trump interesseert dat geen moer.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Doen het goed op de Q3 cijfers, ga zo door.
Heb je ze toevallig al omgezet naar de notering in CHF?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:00 schreef flyguy het volgende:
LBTYA gekocht, met name voor de Sunrise (waar ik tevens klant van ben) spinoff van maandag. Sunrise zou ongeveer 12 dollar moeten doen op 20 dollar per LBTYA. Geloof ik wel, want yielding assets in CHF? Alle institutionele beleggers hier kopen dat gelijk op, met name de PKs. Blijft er nog genoeg onder boekwaarde over in LBTYA. Afhankelijk wat ze er mee gaan doen, houden of na de volgende capital markets day weer dumpen.
Nee, nog niet. Heb op mijn hoofdbeleggingsrekening eigenlijk ook geen aandelen in CHF, dus zou dan alsnog een currency switch moeten doen. Sowieso is het nu eerst wachten totdat de eerste paar zelfstandige cijfers naar buitenkomen en het wat meer op de radar komt. Nu verhandeld het nog als een klassieke spinoff. De discount met Swisscom (hoewel die flink groter zijn) is nog significant op basis van de multiples.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:40 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Heb je ze toevallig al omgezet naar de notering in CHF?
Even snel via Google gezocht (uit belangstelling niet uit leedvermaak). Het bedrijf is 'in administration'. Vziw betekent dit in de UK dat een doorstart mogelijk is, hoewel de aandeelhouders zelden nog wat krijgen. Ben je in kontakt met de bewindvoerders of wie dan ook van MBH Corporation ?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:56 schreef Candymannetje het volgende:
Nou ik heb toch wel mijn grootste verlies ooit te pakken.
Buiten een turbo om die af en toe de SL aantikte maar dan weet je van te voren dat het kan gebeuren.
Maar ik had flink wat aandelen MBH corporation PLC gekocht en die zijn 98,33% in waarde gedaald en de handel ligt al sinds maart stil.
Bedankt voor de info, heb met niemand contact.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:13 schreef jaco het volgende:
[..]
Even snel via Google gezocht (uit belangstelling niet uit leedvermaak). Het bedrijf is 'in administration'. Vziw betekent dit in de UK dat een doorstart mogelijk is, hoewel de aandeelhouders zelden nog wat krijgen. Ben je in kontakt met de bewindvoerders of wie dan ook van MBH Corporation ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |