Dit is eindelijk de richting waarin dit verhaal moet gaan. Geen gezeik gewoon rechtvaardigheid.quote:
Zo kan je het "conflict" wat eigenlijk een ordinaire bezetting inclusief kolonialisme is onder een andere noemer stoppen. Oorlog tegen Hamas klinkt wat anders in de oren dan oorlog tegen kinderen waar dit is op uitgedraaid.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:39 schreef aTypisch het volgende:
Waarom heet dit topic eigen oorlog tegen Hamas? Het zijn de Palestijnen of Palaistina die worden gebombardeerd en meer van zulks.
Zo kan je het "conflict" wat eigenlijk een ordinaire bezetting inclusief kolonialisme is onder een andere noemer stoppen. Oorlog tegen Hamas klinkt wat anders in de oren dan oorlog tegen kinderen waar dit is op uitgedraaid.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:39 schreef aTypisch het volgende:
Waarom heet dit topic eigen oorlog tegen Hamas? Het zijn de Palestijnen of Palaistina die worden gebombardeerd en meer van zulks.
Oeps foutje.. En dan ook nog een verlamd kind om zeep helpen. Staat er goed op.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef egayalS het volgende:
Het AD heeft "oorlogsmisdaden" per ongeluk verkeerd beschreven als "spraakmakende acties"
[ twitter ]
Anderen zijn voor dat soort lui geen mensen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:32 schreef egayalS het volgende:
Goede omschrijving van de dynamiek tussen de gekoloniseerde en de kolonisator
[ twitter ]
[ twitter ]
Het meeste dat hij post zijn meningen en nieuwsberichten die zijn standpunten het beste ondersteunen. Veel nepnieuws zit er niet tussen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
okee hij reageert dus wel af en toe.
maar dan nog. kan de mod hier niet in de gaten houden dat het niet gewoon ene linkdump voor nepnieuws word? ik zie dat in andere forums wel gebeuren. als je iets post, moet je ook de discussie aan willen gaan, daar is dit hele forum voor bedoeld.
Dus een handjevol rotte appels binnen de schoonmaakploeg, maakt de schoonmaakploeg ineens erger dan de vervuiler (Hamas dus)? Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:32 schreef egayalS het volgende:
Goede omschrijving van de dynamiek tussen de gekoloniseerde en de kolonisator
[ twitter ]
[ twitter ]
Normale mensen kijken er anders naar. Toch een soort van vredes proces. Jij ben duidelijk een eikelquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:07 schreef Interloper het volgende:
[..]
Dus een handjevol rotte appels binnen de schoonmaakploeg, maakt de schoonmaakploeg ineens erger dan de vervuiler (Hamas dus)? Ik dacht het niet.
Maar goed, fouten worden helaas altijd gemaakt in moedwillig uitgelokte oorlogen. We kunnen alleen maar hopen dat het positieve hoofddoel - de definitieve eradicatie van terror-Pallies - uiteindelijk met zo min mogelijk onschuldige slachtoffers zal worden behaald.
Vrede met het clubje NORMALE Palestijnen, ja. Niet met Hamas + enablers, want dat willen ze helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Normale mensen kijken er anders naar. Toch een soort van vredes proces. Jij ben duidelijk een eikel
In ieder geval in normaal zijn. . Niet van "Hoi . Ik ben Israli en ik pak nu land van je af. Dan ben je gewoon een 0. Ik ben ook niet voor Israli. Alleen wel ik niet meer geweld. Om het uit te leggen. Ik heb 0 problemen met Joodse mensen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:27 schreef Interloper het volgende:
[..]
Vrede met het clubje NORMALE Palestijnen, ja. Niet met Hamas + enablers, want dat willen ze helemaal niet.
Je bent je bewust van het feit dat Hamas heeft aangegeven het tot het einde der tijden te willen proberen om de Joden te vernietigen? Dat ze 7 oktober het liefst vandaag nog in de herhaling zouden gooien? Hoe zou JIJ met zulke buurmannen omgaan? Naar ze toe gaan met een schoteltje appelkruimeltaart en je handje uitreiken?
wat jij hier doet is miljoenen mensen degraderen tot minder dan een dier, die hebben namelijk nog meer rechtenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:07 schreef Interloper het volgende:
[..]
Dus een handjevol rotte appels binnen de schoonmaakploeg, maakt de schoonmaakploeg ineens erger dan de vervuiler (Hamas dus)? Ik dacht het niet.
Maar goed, fouten worden helaas altijd gemaakt in moedwillig uitgelokte oorlogen. We kunnen alleen maar hopen dat het positieve hoofddoel - de definitieve eradicatie van terror-Pallies - uiteindelijk met zo min mogelijk onschuldige slachtoffers zal worden behaald.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
In ieder geval in normaal zijn. . Niet van "Hoi . Ik ben Israli en ik pak nu land van je af. Dan ben je gewoon een 0. Ik ben ook niet voor Israli. Alleen wil ik niet meer geweld. Om het uit te leggen. Ik heb 0 problemen met Joodse mensen.
Waar heb je het over? Het vernietigen van terroristen = "miljoenen mensen degraderen tot minder dan een dier"? Wat?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat jij hier doet is miljoenen mensen degraderen tot minder dan een dier, die hebben namelijk nog meer rechten
stukje torren in je kop
het woordje terroristen gebruiken maakt het niet ineens okayquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:42 schreef Interloper het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het vernietigen van terroristen = "miljoenen mensen degraderen tot minder dan een dier"? Wat?
gelukkig pleit jij hier niet voor pogingen tot genocide, maar steun je de uitvoering ervan zelfsquote:Overigens, als men zich de afgelopen decennia wat meer bezig had gehouden met het opbouwen van een vrije, gezonde samenleving (als voorbereiding op de beoogde eigen staat) en wat minder met het afvuren van raketten, het graven van tunnels en religieus genspireerde pogingen tot genocide, dan zouden er minder sancties zijn opgelegd en waren diplomatieke onderhandelingen ongetwijfeld een stuk verder gevorderd.
Maar dat doet Israel dan ook helemaal niet. Hamas verklaarde de oorlog en toont zich (wederom) compleet onhandelbaar. Wat moet je daar dan mee doen? Hoe ga je "normaal" doen tegen types die in staat zijn om kinderen te vermoorden en vrouwen te verkrachten tot hun lichamen het begeven?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
In ieder geval in normaal zijn. . Niet van "Hoi . Ik ben Israli en ik pak nu land van je af. Dan ben je gewoon een 0. Ik ben ook niet voor Israli. Alleen wel ik niet meer geweld. Om het uit te leggen. Ik heb 0 problemen met Joodse mensen.
Je kan niet zo hard tegen mensen ingaan die eigenlijk al in de shit zitten. Heb je ooit werkelijk gevochten? Ik wel Je maakt wel keuzes.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:49 schreef Interloper het volgende:
[..]
Maar dat doet Israel dan ook helemaal niet. Hamas verklaarde de oorlog en toont zich (wederom) compleet onhandelbaar. Wat moet je daar dan mee doen? Hoe ga je "normaal" doen tegen types die in staat zijn om kinderen te vermoorden en vrouwen te verkrachten tot hun lichamen het begeven?
Op een gegeven moment zullen er ingrijpende beslissingen moeten worden genomen om te voorkomen dat zo'n situatie decennia door blijft etteren. Vergeleken met wat Hamas zou doen als de verhoudingen omgekeerd waren, zijn de tactische operaties die Isral nu uitvoert echt opvallend genadig.
Uh, jawelquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:49 schreef Interloper het volgende:
[..]
Maar dat doet Israel dan ook helemaal niet.
Door precies hetzelfde terug te doen? Inclusief het bezetten van (meer) land. Dat is althans het antwoord dat jij steunt. Met de steun (en de wapens) van het grootste leger ter wereld. Lekker hoor. Hadden Omar en Mohammed maar niet daar geboren moeten worden toch? Gewoon doodmaken die gasten, als ze toevallig in een straal van een paar km van een flatgebouwtje wonen waar mogelijk een Hamassert heeft gezetenquote:Hamas verklaarde de oorlog en toont zich (wederom) compleet onhandelbaar. Wat moet je daar dan mee doen? Hoe ga je "normaal" doen tegen types die in staat zijn om kinderen te vermoorden en vrouwen te verkrachten tot hun lichamen het begeven?
Zie hier. Je verklaart een volk van miljoenen mensen vogelvrij. Met als excuus 'muh Hamas'. Noem het beestje bij de naam. Door jouw wereldbeeld vind je het prima dat tienduizenden Palestijnen (niet Hamassers) dood worden gemaakt, en honderdduizenden of miljoenen mentaal of fysiek verminkt.quote:Op een gegeven moment zullen er ingrijpende beslissingen moeten worden genomen om te voorkomen dat zo'n situatie decennia door blijft etteren. Vergeleken met wat Hamas zou doen als de verhoudingen omgekeerd waren, zijn de tactische operaties die Isral nu uitvoert echt opvallend genadig.
18.000 doden die vallen in een oorlog, waarbij n partij er niet voor terugdeinst om onschuldige mensen te gebruiken als schild of ze zodanig op te stellen dat ze anderzijds makkelijk doodgaan. Ja, dan gaat het helaas snel. Men had dan ook geen oorlog moeten starten. Dan krijg je bloed en tranen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het woordje terroristen gebruiken maakt het niet ineens okay
18.000+ doden al in Palestina sinds 7 oktober
dat is pas terreur
[..]
Ik pleit inderdaad niet voor (de uitvoer van) genocide, want er is helemaal geen sprake van genocide. Wel is er een oorlog aan de gang - met dank aan Hamas - die een hoog dodental aan het opleveren is.....Wederom met dank aan Hamas. Maar dat is toch niet bepaald hetzelfde.quote:gelukkig pleit jij hier niet voor pogingen tot genocide, maar steun je de uitvoering ervan zelfs
gefelicteerd met het verliezen van je ziel
ah je bent er zo eentje die doet alsof de geschiedenis is gestart op 7 oktoberquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:05 schreef Interloper het volgende:
[..]
18.000 doden die vallen in een oorlog, waarbij n partij er niet voor terugdeinst om onschuldige mensen te gebruiken als schild of ze zodanig op te stellen dat ze anderzijds makkelijk doodgaan. Ja, dan gaat het helaas snel. Men had dan ook geen oorlog moeten starten. Dan krijg je bloed en tranen.
[..]
Ik pleit inderdaad niet voor (de uitvoer van) genocide, want er is helemaal geen sprake van genocide. Wel is er een oorlog aan de gang - met dank aan Hamas - die een hoog dodental aan het opleveren is.....Wederom met dank aan Hamas. Maar dat is toch niet bepaald hetzelfde.
Heel weinig mensen hier zijn pro-kolonist denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Uh, jawel
[..]
Door precies hetzelfde terug te doen? Inclusief het bezetten van (meer) land. Dat is althans het antwoord dat jij steunt. Met de steun (en de wapens) van het grootste leger ter wereld. Lekker hoor. Hadden Omar en Mohammed maar niet daar geboren moeten worden toch? Gewoon doodmaken die gasten, als ze toevallig in een straal van een paar km van een flatgebouwtje wonen waar mogelijk een Hamassert heeft gezeten
[..]
Zie hier. Je verklaart een volk van miljoenen mensen vogelvrij. Met als excuus 'muh Hamas'. Noem het beestje bij de naam. Door jouw wereldbeeld vind je het prima dat tienduizenden Palestijnen (niet Hamassers) dood worden gemaakt, en honderdduizenden of miljoenen mentaal of fysiek verminkt.
Goorlap.
Ah op die fiets? De terroristen Hamas zijn gerechtvaardigd in hun bloeddorst, want kijk naar de geschiedenis..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah je bent er zo eentje die doet alsof de geschiedenis is gestart op 7 oktober
sterkte
neequote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:13 schreef Alov het volgende:
[..]
Ah op die fiets? De terroristen Hamas zijn gerechtvaardigd in hun bloeddorst, want kijk naar de geschiedenis..
zegt hamas.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:44 schreef aTypisch het volgende:
18.000+ doden al in Palestina sinds 7 oktober
dat is pas terreur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |