Precie swat ik ook bedoel met mijn postquote:Op maandag 29 januari 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ze ook wel echt het type voor
Ik kan bij de metro ook een half uur een erg leuk gesprek hebben.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Twee goede dates en alsnog zien ze elkaar niet meer? Wat is er met mensen.
Lekker omhoog praten en dan hem KAPOT makenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Annelie liet me geloven dat dit wat zou worden
Wil je erover praten?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker omhoog praten en dan hem KAPOT maken
AS Roma roodquote:
ik haat het zo dat ze niet meer benoemen dat het om vrouwenvoetbal gaat bij nieuwsberichten enzoquote:
Ja diequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
Heb jij iets een je gezicht gedaan !!!!!! HAHAHAHAHAHAH
Precies in de AD-app zag ik Ajax vs Roma staanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik haat het zo dat ze niet meer benoemen dat het om vrouwenvoetbal gaat bij nieuwsberichten enzo
Is gewoon een vraagquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
Heb jij iets een je gezicht gedaan !!!!!! HAHAHAHAHAHAH
Wat voor verschil met mannenvoetbal is er dan behalve het geslacht?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik haat het zo dat ze niet meer benoemen dat het om vrouwenvoetbal gaat bij nieuwsberichten enzo
Haai haai zo leuk weerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Tarot
Steentjes aaien
Chakra
TANTRA
Bdsm
@:dkup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |