ditquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kunnen we mss hier eens elkaar ontmoeten?
ik bekijk dan je profiel als je dit zegt! maar zie alleen wat afstandquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kunnen we mss hier eens elkaar ontmoeten?
Hm, ja, geen foto's in mijn FoBoquote:Op zondag 17 maart 2024 00:07 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
ik bekijk dan je profiel als je dit zegt! maar zie alleen wat afstand
Ik bedoelde overigens wel meer in het algemeen - de mensen die hier posten en er behoefte aan hebben, elkaar ontmoeten indien er een soort 'match' isquote:Op zondag 17 maart 2024 00:07 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
ik bekijk dan je profiel als je dit zegt! maar zie alleen wat afstand
Ik heb het bij meeten gehoudenquote:Op zondag 17 maart 2024 00:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb in het verleden met leuke fokkers gedate hoor.
mijn profiel is ook van voordat ik een vrouw leerde kennen,toen kwamen er 2 prachtige kinderen, maar liep de relatie tussen de ouders nergens heen.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ja, geen foto's in mijn FoBo
Maar wel heel wat te lezen
Maar ehm, afstand? Zitten we niet echt op 1 lijn?
Want bij jou kan ik nog veel minder vinden in je profiel
zou al meer succes zijn dan ik heb op datingappsquote:Op zondag 17 maart 2024 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoelde overigens wel meer in het algemeen - de mensen die hier posten en er behoefte aan hebben, elkaar ontmoeten indien er een soort 'match' is![]()
ik stuur je een bericht op instagram!quote:Op zondag 17 maart 2024 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoelde overigens wel meer in het algemeen - de mensen die hier posten en er behoefte aan hebben, elkaar ontmoeten indien er een soort 'match' is![]()
Ben ik ook wel met je eens. Het punt is dat sommigen de lat zo hoog leggen dat het niet realistisch is.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:23 schreef Cruzinats het volgende:
Vleeskeuring ontkom je niet aan, ook in het echt niet. Waarom zou je dat trouwens ook willen? Een relatie zonder fysieke aantrekkingskracht is gewoon een veredelde vriendschap. Snap niet dat veel mensen dat blijkbaar wel oké vinden.
Welke insta?quote:Op zondag 17 maart 2024 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik stuur je een bericht op instagram!
Nou,....quote:Op zondag 17 maart 2024 00:23 schreef Cruzinats het volgende:
Vleeskeuring ontkom je niet aan, ook in het echt niet. Waarom zou je dat trouwens ook willen? Een relatie zonder fysieke aantrekkingskracht is gewoon een veredelde vriendschap. Snap niet dat veel mensen dat blijkbaar wel oké vinden.
Dit.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik ook wel met je eens. Het punt is dat sommigen de lat zo hoog leggen dat het niet realistisch is.
sommige mensen houden niet van dat er een foto van je gemaakt wordt, waaronder ik, fotos zoek je toch ook alleen de mooie eruit. en een selfie! jezus wat een ellendequote:Op zondag 17 maart 2024 00:23 schreef Cruzinats het volgende:
Selfies?!quote:Op zondag 17 maart 2024 00:27 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
sommige mensen houden niet van dat er een foto van je gemaakt wordt, waaronder ik, fotos zoek je toch ook alleen de mooie eruit. en een selfie jezus wat een ellende
Ik denk dat mensen door de komst van datingsapps en sites een heel ander beeld bij daten hebben gekregen. Het kan allemaal zo snel dat de tijd nemen er niet meer bij zit en er ook minder tot nauwelijks moeite voor wordt gedaan. Hoe vaak ik wel eens een dag niks gestuurd of gezegd heb omdat ik ook een leven heb, en ik meteen verwijderd werd met een tekst als: "Oh je neemt de tijd niet om me te leren kennen". Daar kan je best moedeloos van worden soms.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou,....
[..]
Dit.
Ik ben echt geen vrouwtje wat maatje 34-36 is, en ik draag ook geen make-up.
Edit: maar ik denk heus dat ik wel wat te bieden heb, maar dan moet je wel de tijd nemen om me te leren kennen.
Ik ben niet fotogeniek en sta er altijd dom opquote:Op zondag 17 maart 2024 00:27 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
sommige mensen houden niet van dat er een foto van je gemaakt wordt, waaronder ik, fotos zoek je toch ook alleen de mooie eruit. en een selfie! jezus wat een ellende
kijk liever gewoon een film als nightmare on elmstreetquote:
Och, wat dat betreft zit ik in dezelfde boot, en ik denk velen hier ook.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
Maar... wellicht speelt bij mij ook mee..: ik ben als kind en tiener gepest.
Inclusief voor "lelijk" uitgemaakt.
Wat mn zelfvertrouwen wat dat betreft echt niet goed heeft gedaan, en ik gewoon niet zo'n vertrouwen heb in 'vleeskeuringen'.
En mensen (mannen in mijn geval) moeten toch wel een keer beseffen dat vrouwen niet altijd aan het ideale Barbie-beeld voldoen.
Hoop ik dan![]()
Natuurlijk moet er aantrekkingskracht zijn. Maar zelf val ik vooral op ogen, en kan de rest van het lichaam me minder schelen. Ook is er nog zo iets als aantrekking via geur (feromonen), daaraan kan je ook vaak wel veel opmerken.
Neem de tijd om me te leren kennen - en ja, ik heb ook gewoon een leven naast mn online leventje
Is dat veel gevraagd dan?
Er is uiteraard een reden dat ik niet op Dating apps zit, zoals ik al zei![]()
Nee, ook dat niet, want ik ben niet van de horrorquote:Op zondag 17 maart 2024 00:36 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
kijk liever gewoon een film als nightmare on elmstreet
je verwoordt het eerlijk! maar mensen willen elkaar voor de gek houden met filters en nep gedrag wat op een gegeven moment niet meer werkt.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
Maar... wellicht speelt bij mij ook mee..: ik ben als kind en tiener gepest.
Inclusief voor "lelijk" uitgemaakt.
Wat mn zelfvertrouwen wat dat betreft echt niet goed heeft gedaan, en ik gewoon niet zo'n vertrouwen heb in 'vleeskeuringen'.
En mensen (mannen in mijn geval) moeten toch wel een keer beseffen dat vrouwen niet altijd aan het ideale Barbie-beeld voldoen.
Hoop ik dan![]()
Natuurlijk moet er aantrekkingskracht zijn. Maar zelf val ik vooral op ogen, en kan de rest van het lichaam me minder schelen. Ook is er nog zo iets als aantrekking via geur (feromonen), daaraan kan je ook vaak wel veel opmerken.
Neem de tijd om me te leren kennen - en ja, ik heb ook gewoon een leven naast mn online leventje
Is dat veel gevraagd dan?
Er is uiteraard een reden dat ik niet op Dating apps zit, zoals ik al zei![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 17 maart 2024 00:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al ben ik wel van mening dat alles een gesprek goed ging en ze ziet hoe je eruit ziet, en dan zegt ja laat maar, dan ben je ook niet eerlijk geweest.
daarom hebben wij ook 2 televisies in huisquote:Op zondag 17 maart 2024 00:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet, want ik ben niet van de horror![]()
Daarom zeg ik:quote:Op zondag 17 maart 2024 00:39 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
je verwoordt het eerlijk! maar mensen willen elkaar voor de gek houden met filters en nep gedrag wat op een gegeven moment niet meer werkt.
Deels eens. Maar dat is meer mijn eigen ervaring. Genoeg echt leuke gesprekken gehad waarin ook echt interesse werd getoond in wat ik deed (sowieso een unicumquote:Op zondag 17 maart 2024 00:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Want wie was er dan niet eerlijk?
Er kan toch ook in het echt geen klik zijn? Ook al had je wel een 'leuk' gesprek. Het kan anders aanvoelen dan online gekletst natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |